الأربعاء، 11 يونيو 2008

ولابد ان يكتمل مثلث الشر

ازيكو
انا مش نونو
حزرو فزرو انا ميييييييييييييييين

انا بيظوووووووووووووووو

مكنش ينفع يانونو ياحياتي تنزلي حلقه عن بيظو ( اللي هو انا بكل فخر )
ورماشيشو صديقتي

وميبقاش في حلقه عن الضلع التالت ف مثلث الشر بالشله

مين الضلع التالت

نونو صقف ياجدع

نبدا الحلقه

اول مره شوفتها لاقيت بنت غريبه كده لابسه بلوزه روز وبنطلون اسود باين المهم
( داين تدان يانونو ياقلبي )

وبما اني هبله زي مبيقولو وبحب كل الناس علي روحي
اتهببت علي عيني
وقعت معاها هي ومشرط وانتو عارفين اللي انا عملته

المهم
اكتر موقف فاكراهلها ومش حنساه ابدا ويمكن انت نفسك مش فاكراه

بكل فخر يوم مانا شيلت مدتين وهي رجعت من الكليه لقيتني مش بعيط بس قاعده قدام الكمبيوتر فراخ ( فرخوته بلغة الشله )

وراحت هي معيطه ووخداني ف حضنها
يمكن تكون هي شايفه ان الموقف ده عادي بس كان عندي كتيييييييييييييييييييييييييييير اوي لانها معملتوش مع حد بعد كده

اكتر موقف وحش
انها فضلت فاكرالي اني قلت الموضوع اللي هي حكتهولي لاتنين ف الشله
ومع اني اعتذرت كتير جدا
زلتني بيه مره بجد وكان سبب اني عيط
بس بعد كده الموضوع اتظبط وهي لمت لسانها معايا وزي مانتو شوفتو محكتهوش وهيس بتتكلم عني خاااااااااااااااااااااااااااااالص ( اصيله )
نيجي لاهم موضوع
فضايح نونو الازليه
لو كنت انا استاذه ف الجعر
فنونو استاذ ورئيس قسم استنتاج
يعني مثلا
هي شايفه ان كارول سماحه ف اغنيه اطلع فيا هيك مكنتش بتخلف وده كان سبب المشكله بينها وبين جوزها
كمان جورج وصوف بدل مبيقول ولا بقالك فجاه ضمير
هي بتسمعها دبابير

الطاااااااامه الكبري
جات ف يوم ف رمضان جايبه معاها ورقه فيها مسابقه وقالت احنا نحلها والجايزه رحلة عمره نهديها لطنط مامت سيمو
وبعدين حتعرفو ليه مامة سيمو بالذات
المهم وافقنا واتحمسنا جدا
المسابقه كانت عباره عن تلاتين سؤال كل سؤال اخراج كلمه من جزئ بتبدا بحرف الميم وهو عاطينا المعني بتاعها
وف اخر يوم للمسابقه انا ورمشو قعدنا للساعه 7 الصبح بنطلع ف الاجابات
وفجاه رمشو قالتلي انتو عرفتو منين ان الجايز عمره
قلتلها تلاقيها مكتوبه
قالتلي لا
طبعا هي قالت كده انا فهمت ورحت مصرخه
ياانووووووووووووووووووووووووووووووووووووونو
وجات نونو
عرفتي منين ياحياتي ان الهديه عمره
ضحكت وقالت
بستنتج

ردو انتو بقي

كفايه فضايح كده

كلمه عاوزه اقولهالك
الناس بيقولو عليكي انك بتريحي دماغك
لا يانونو
انت بتحبي اللي بيحبوكي وةاللي بترتاحي معاهم ومبتريحيش دماغك معاهم ( بس ساعات بتعمليها )

من بيظو لنونو

الفتره الاخيره انا وانت كنا سوا دايما بفضل النت طبعا
بس انت كنت معايا ف اوقات كتير صعبه اوي عليا
شكرا علي كل حاجه حلوه عملتيها
وكل مره هزقتيني فيها ظلم
وحشتين جدا
جدا
جدا
ومنسيتش العزومه
مع تحيات
بيظوووووووووووووووو

هناك 13 تعليقًا:

نونو يقول...

مرسى جدااااااااااا
يا ست بيظوووووووووا
اصيلة والله على نشر فضايحى كدة برافووو انسانة بجد
بس الطويل فى اطول منة والقصير فية اقصر منة
واللى يوم انهاردة بكرة هيجولوا يوم وانتوة تفهموا انا لسة هتعب نفسى واشرح

قلب صغير يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه

تصدقي نسيت اقول انك مبتحبيش
تحكي
والباقي يفهم

زفته وقطران يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
The Pirate يقول...

ana mabsooot
begad mwakef gamd
rbena y5aliko leba3d
ana mestany radek ya nono
3ayez shar7......

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

ياسلام علي الأسماء

Unknown يقول...

أتشرف بزيارتكن لمدونتي وأعدكن ان تكون صفحة مدونتكن صديقة لي..
أنتظر الزيارة قريبا والتعليق أو حتى التوقيع في سجل التعليقات بالزيارة..
مدونتي هناhttp://kanyatklam.blogspot.com/
تحيتي

HERO يقول...

كارول سماحة مكنتش بتخلف وده سبب المشكلة !!!! هههههههه
لا فعلا رئيسة قسم الاستنتاج
وبعدين مهي صحيح عندها حق يعني مسابقى رمضان هيكون الجايزة ايه مثلا ؟؟ مباريات كاس العالم مو اكيد عمرة
شلة عجيبة غريبة مريبة بس دمكوا شربات

تحياتي

نونو يقول...

والله يا هيرووووووووو انت رافع من معنوياتى
وبعدين طبيعى وبديهى يعنى ان الواحد يشغل عقلة
وبستنتج
هيرو كمان معاياااااااا

نونو يقول...

قرصان باشا انت فين ؟
دة انت الاصل ياباشا
الامتحانات واخداك مننا ربنا معاك

The Pirate يقول...

انا جيت القي التحية تاني
وباسجل حضور

انا من ارض الامتحانات
وبارد بأيد واحدة

احييكي على استنتاجاتك

وباطالب بسرعة نزول حلقة جديدة
وخصوصا
حلقة الرحلات

والا هايكون لي موقف تاني











اني هافضل مستني برضه

القرصان ما ينسحبش

Unknown يقول...

شكرا على زيارة مدونتي بس ممكن أعرف يعني ايه مقيد نفسي ..
تحيتي ويارب تعيدوها تاني
سلام

نونو يقول...

يا نهار ابيض موقف من نونو
فية حد يعرف يأخد موقف من نونو
انا كدة هحتج ياقرصان واشجب كمان اسحبها لو سمحت ؟
ويا باشا احنا منقدرش نزعل سياتك اصلا ؟
دة انت اكتر مشجع لمدونتى الجامدة جداااااااااااااااااااااااا

نونو يقول...

شكرا على زيارة مدونتي بس ممكن أعرف يعني ايه مقيد نفسي ..
تحيتي ويارب تعيدوها تاني
انا حبيت اقول بس ان احساسى بمدونتك انك قافل على نفسك حاطط نفسك فى صومعة او فى قالب واحد
لوسبت نفسك واحساسك اكييد هيكون احسن