الأحد، 8 يونيو 2008

ماذا تعرف عن بيظووووووووووووووو

الاسم بيظوووووووووو هانم رقصت على السلالم
اتعرفت عليها خدت منها موقف زى الزفت اول ما شوفتها بالشعرتين الصفر والجيبة الصفرة وعملالى نانسى عجرم
خدت منها موقف لله فلله وقولت سيبك يانونو كلة بيعدى باين المدينة دى هتبهدلنى على الاخر
أكتر صفة بقى بحبها فييها انها شبة اللبن بالظبط وبالصراحة انا البيت دى بحس انها بتتعكر بسرعة لان البشر دلوقتى بقيم صعبين خيانة وغدر حاجة تقرف جدااااااااااااااا
اكتر صفة بكرها بقى مش بتعرف تأخد قرار ؟
لازم حد يساعدها فى القرار
أكتر موقف بجد حصل بينى وبين بيظوووووووووووووو
الحلو ! الصراحة البيت جدعة جداااااااااا كنت تعبانة جدا وكان عندى تسليم اعمال سنة وهى راحت تسلمة مكانى فى الكلية عمرى ما اقدر انسى الموقف دة اببدا
الوحش!مرة كنت حكييلالها حاجة هى لوحدها وفجأة لقييت فية اتنين يعرفواا الموقف بالزمة ينفع تبقى حاكى سر وفجأة يبقى حكاية بين الناس وبعدين زعلت منها جدااااااااااا
بس الصراحة ياجماعة انا البيت دى بجد بقتقدها وبخاف علييها جداااا ومعزتها عندى غالية موووووت
والصراحة هما العيال بتوع الشلة بتاعتى كانوا كلهم عسل بس بيظوو ليها معزة كدة بردة صحيح مش بيتبل فى بوقها فولة
لكن بردة دى بيظوو هانم رقصت على السلالم
وبعدين بيظووو تشبة منى زكى فى مسرحية كدة اوك للعايز يتخيلها يعنى ؟
مرة بقى مكنش نفسى اروح المدينة وكان نفسى اخرج والف فى حلوان وجت معايا وفضلنا نلف نلف لغاية ما رجلاها ورمت ههههههههههههههههههههههههههههه
افتكرت حتى موقف يموت من الضحك مرة كنا ركبين تاكسى وطبعا علشان احنا بنحافظ جدااااااااااااااا ركبنا خمسة فى التاكسى وطبعا انا ركبت على رجل بيظووووووووو
ورجرها ورمت تعبت جامد جدااااااااااااااااا
بيظووووو واحنا فى اول سنة كانت بتيجى ليا انا ومشرط تجبلنا شوربة ومكرونة بعد ما تتخانق مع رمشو ودوزو طبعا لانهم كانوا بيحبونا حب عبادة
وطبعاااااااااااااااا انا كنت اقول يع اية الارف دة وأقوم واخدة الاكل واقوم رمياة واقولها شكررررررررررررررا
لانى كنت بأرف بقى ومش باكل غير من ايد ماما
وطبعا بعد بقييت اتحايل علييها علشان تعملى أكل حلو بقى من بتاع البيت
كلمة اقولها لبيظووووو حبيبتى ؟
وحشتنينى اوى ونفسى نتقابل بقى صحيح اول العوزمة انتى اللى هتتتدفعييها كلها
غداء وبييسى من اللى صفيحة وممكن نقعد شوية فى كوفى على النيل
كلة على حسابك فاهمة والا لا
ونفسى تركزى وتعرفى تأخدى قرار صح وتعرفى تحكمى على الناس صح ومش كل حاجة حسن نية الزمن دة زمن ما يعلم بية إلا ربنا العيب مش فييكى العيب فى الناس
وياريت تفتكرى نونو دايما زى ماهى فاكراكى

هناك 17 تعليقًا:

قلب صغير يقول...

انا مستحيل انساكي
مش عارفه اقولك غير كده

The Pirate يقول...

ربنا يخليكوا لبعض

ده اللي احنا متعودين عليه منها دايما

ياااه بترمي الاكل

انا لو منك اسيبها يا بيظووو
وانتي لو منك ما افكرش فيها تاني

انا باهدي النفوس

اهداء خاص
انا باكينام وانا ماسكة في نفسي

Unknown يقول...

اكيد بيظوو هيا اكتر واحده بتحبيها او بتخافى منها لانك اكتر واحده بتتكلمى عنهاكتيييييييييييير هيا بيظوو

المهم ربنا يخليكوا لبعض ويخليكوا ليا..........

نونو يقول...

ورغم ياشرير بية رفعتك من افندى
انا عايزة اقولك حاجة
انا معرفكش اصلا ولا بحب اتعرف على شباب يعنى مش انت بالذات دة مبدأ
وشكرا جداااااااا على وجودك فى كدونتى المتواضعة

قلب صغير يقول...

شكرا ياقرصان
وانا مقدرش اسيبها
لانك متعرفش هي عندي ايه



ومتقلقش
مش حتعرف تهدي النفوس

قلب صغير يقول...

بالنسبه لشرير

فانا قبل كده قلتله
كلام نونو

ومش موضوع انا اغلي واحده عندها
احنا كلنا غالين عند بعض احنا التمانيه

وربنا يخلينا لبعض

مش يخلينا لحد تاني

The Pirate يقول...

اهلا بيكي يا قلب يا ضغير

بجد ردودك تفحم اي حد

انا شامم ريحة شياط

واضح انك عليتي الجرعة المرة دي

هاهدي النفوس تاني

نونو يقول...

لا يا دوك انا عايزاك تهدى النفوس كمان وكمان
اصلى بحب تهدية النفوس جدااااا
ويا سلام بقى لو نجيب المطافى
تبقى عملت اللى علييك

قلب صغير يقول...

ههههههههههههه
بقي كده ياقرصان

وبقي كده يانونو
شكله حينجح ف اللي عمله
وحخسرك
كل ده عشان هو اللي مشجعك
طايب
افتكري

وانتو الاتنين ليكو عندي مفاجاه
حتطلع من دماغكو

ماشي
وانتو عارفين اني حعملها

The Pirate يقول...

انتي عارفة ان اي حاجة بتطلع من دماغي

انا في ايم امتحانات

حرااااااااااااااااااام

بس برضه ما بنتهددش

وهانهدي النفوس

معايا يا نونو ولا لوحدي؟؟

قلب صغير يقول...

جنت علي نفسها مراكش

The Pirate يقول...

مراكش كانت كلبة

بس دلوقتي زمن القرصان

قلب صغير يقول...

حنشوف

مين اللي حيطلع من دماغ مين شياط

انت ونونو
حسابكو
عسييييييييييييييييييييير
وقد اعزر من انزر

نونو يقول...

القرصان ثم القرصان ثم القرصان
اييووووون
دة الوحييد اللى رافع معنوياتى
لازم اشجعة احنا معاك ياريس
وسيبك بقى بلامركش بلا شبرااا

قلب صغير يقول...

علي فكره
انا داخله مخصوص مش عشان ارد ع القرصان ولا علي نونو

انا بس داخله ااقول
ان الحوار بتاعنا ما هو الا عشم بينا
يعني مفيهوش زعل
يعني انا مكنش قصدي ازعل حد

The Pirate يقول...

لا انا زعلااااااااااااااااااان

ماليش دعوة

انا زعلت

بهزرررررررررررررر

عيب تدخلي مخصوص عشان كده

صحيح اعصابي ضايعة في الامتحان بس مش للدرجة دي

ولا بيهمنا ولا بيهمنا

معاياي يا نونو بصوت عالي
ولا بيهمنا

نونو يقول...

طبعا سياتك ولا بيهمنا
احنا معاك ياريس
وهندعيلك فى الامتحانات يارب اللجنة تبقى سهلة
هههههههههههههههههههههههههههههه
يعنى انت ماشى مع الثانوية ربنا معاك
ويارب رونداتك تخلص بقى وتفتح عيادة كبيييرة