الثلاثاء، 10 يونيو 2008

نتكلم بقى عن رمشووووووووووووووووووووووووووو

بأمانة ومن غير كدب ورغم انها مكنتش بتحبنى وبتقول علية سمجة
بزمتكوا انا سمجة ؟ سؤال وعايز جوااااااب
نرجع على للرمشوووووو بجد بموت فييها وبحبها جدااااااا وعزيزة علية اوى ومن الشخصيات الى اثرت فية واتعلمت منها كتير جدااااااااااا
واحدة شوفتها فى الكلية وبعدين تقولى المحاضرة فين وانا انفضلها طبعا دحيحة بقى
وبعدين اروح المدينة اشوفها ونفضل واخدين جنب من بعض فترة حلوة جداااا
نشوف بعض ننفض نركب مع بعض ننفض كل حاجة نننفض
وفجأة القدر يخلينا مع بعض واصحاب وكدة
سبحان الله بجد مواقفى مع رمشيشو كتتتير جداااااا
بس اكتر موقف لما عرفت انى انا ومشرط مش ولاد خالة لا من الاول ع الحبايب
كنا ماشين فى العتبة وبنشترى بقى وفجأة انا اطوعت وقولتلها
رمشوووووو نعم
انا نونو حبيبتك صح انتى هبلة ولا اية
طيب امتى مش تعرفى نونو حبيبتك مساء الهبل
طمنتينى جدااااا بصى بقى انا ومشرط مش ولاد خالة من الاخر كدة
احنا كنا بنضحك علييكوا مامتى لما جت معانا المدينة علشان توصى عليينا
قالت كدة واحنا معرفناش نطلعها كدابة مثلا
رمش قعدونى الحقونى محدش فييكوا يلمسنى قعدونى
قعدونى انا دايخة حد يجبلى حاجة مسكرة
انا قولت لمشرط شوفتى يا رتنا مقولناش لحد وفضلنا ولاد خالة
يعنى اية انتوة كدابين انتوة كل حاجة كدب اكن عندها الشريط سف
ودماغها مش سافرت لا هربت هروب بلارجعة
كل ما افتكر اضحك اضحك هههههههههههههههههههههههه
بس اكتر حاجة بحبها فيها حنينة وطيبة وجدعة لو كان لية اخ كببيير كنت دبستها فية
ملهاش نصيب ابقى حماتها واعملهم علييها
اكتر حاجة بكرها فييها بقى انها بتبقى عايزة ترضى الناس كلها وساعات بتتفهم غلط
والناس يقولوا علييها منافقة بتصعب علية والله
لازم تعرف ان الغلط غلط والصح صح
اكتر موقف وحش حصل بينا كنا فى سنة تالتة وبعدين طلعنا رحلة وانا زعلت مننها اوى وانا علشان لما بزعل مش بتكلم ففضلت واخدة موقف ومش بتكلم واتصالحنا بعدها بفترة بس كان موقف صعب اوى وعمرى انا ورمش ما زعلنا من بعض غير المرة دى
كانوا العيال اللى جنبنا كل شوية فى المطبخ كانوا من الوادى الجدييد كانوا ع طول فى المطبخ واكل بقى يا سلام
وانا اروح اتنح عليهم بقى فى العشا ورمششو تجبنى من شعرى وتقولى هتفضحينا حرام علييكى ادخلى هبقى اعملك
انا بقى قررت انها تبقى مين فى المدينة أمى حبيبتى
بس بصراحة البيت دى انا بموت فييها كلية ومدينة بقى يعنى حبيبتى حبيبتى
صحيح ما محبة الا بعد عداوة



هناك 6 تعليقات:

HERO يقول...

سمجة ؟؟ مين قال عليكي كده ؟؟ دنا اقطع لسانه بس علشان هي بقت صاحبتك خلاص نسامحها المرة دي

انا عرفت اول شخصية ولسة هعرف الباقي ان شاء الله
شكلكوا شلة كده زي حزب لابنا يستر

تحياتي

قلب صغير يقول...

بقي كنت بتكلي عند بتوع الوادي بس
ولا من حلل المطبخ


احكي بضمير

The Pirate يقول...

لأ نونو تحكي زي ما هي عايزة

بجد ربنا يخليهالك

وانتي سمجة؟؟
بعد الشر عليكي

....................
الكلام لنونو بس

لو في احراجات تانية ليكي
اعترفي ما تشمتيش فينا الناس
.......................


ونونو وبس
تنتخبوا مين نونو

نونو يقول...

علشان تعرفى ان دة مش بالتفصيل
حللل المطبخ دى كانت فى اخر سنة فقولت بلاش الناس تعرف انى طفسة كدة من اولها قولت خلييينا بالدورررررررر
ثم انا احكى زى ما انا عايزة خلاص
الريس قال اعمل اللى انا عايزاة
وانتى لا لا اخرصى بقى بدل ما خلى الريس يوديكى وراة الشمس

The Pirate يقول...

ظلمتك يا نونو

كانوا عايزين يوقعونا سوا

انتي كده كده كنتي هاتقولي بس في وقته

بس برضه ما نقدرش نودي حد ورا الشمس عشان زحمة

Unknown يقول...

سلام عليكم

نونووووووووو يا جامد
مدونك رووووووووووووعه
ايه الجمال ده
لا بجد لو كنت ولد مكنتش اتاخرت انى اتقدم دمك عسل يا احلى نونوووووووو فى الدنيا
بس متغيبيش علينا تانى
خلاص اصلا ادمنتك
big kiss 4 u