الأربعاء، 30 يوليو 2008

واااضح انى نسيت الاصل ولازم افوووق

المدونة دى انا عملتها علشان 8 بنانييت مش علشان نونو وحكوييها اللى مش بتخلص
نرجع لمرجوعنا اية يا نونو كنا بنقول اية ؟
كنا بنقول اننا 8 بنانييت كنا مع بعض فى المدينة الجامعية
عشنا احلى 5 سنين فى حياتنا مع بعض وانا بحكى اللى
كنت كتباة فى مذكراتى واللى بفتكرة من ايام حلوة

وانا فى جونتاموة وانا فى المطبخ ومطحونة افتكرت اللى كنت بعملة فى المشرفات
واقول اةةةةةةةةةة لو مكنتيش خالتى سوسو
وافتكر واقول يعنى من سنة شخصيتك بقييت ضعيفة ؟
اتغيرتى يا نونو اوى !
كنا مرة بقى يا ولاد معندناش اى نوع من الاكل نعمل اية بقى يا ولاد
قولوااااا اية ؟
فى المدينة الجامعية ممنوع اى نوع من انواع الاكل المكرونات والحاجات الى بتتعمل ى المطبخ
نقول لية ؟
يقولوا هو كدة تفرقة عنصرية مفيش يعنى مفيش
طبعا احنا بقى مش بيهمنا حد اصلا وبنجيب وبيتسحب
احنا شعارنا مأخذ بالقوة لايسترد الا بالقوة
صح يا ولاد ولا لأ؟
نعمل اية بقى طبعا عملنا فيلم بوليسى انما اية اللى هووو ؟
أظن ان يوسف شاهيين خسرنى جدااااااااا انة مكتشفنيش
السينما المصرية خسرت نونو
المهم عملنا فيلم
أول مشهد
أول ظهور بقى مين طبعا نونو ومعايا سيمووووووو
انا تعبانة اوى يا ميس اةةةةةةةة حاسة انى هموت
باين الضغط اةةة الحقونى الكلام دة الساعة 12 بليل
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب هتصلكوة بالدكتورة دى صاحية بس فى المبنى اللى جنبنا هتروحوا يا بنات ايوة يا ميس
سيمووو بقى هاتى المفتاح علشان نفتح
وانا اعيط وادمع يالله يا سيموووو انا حاسة انى هموت اةةةةةةةةةةةة
خدنا اللى احنا عايزينوة المفتاااااااح
المفتاح بقى فية اية ؟
قولووا اية يا ولاد ؟
فية مفتاح حجرة المسحوبات
ايون كدة اصحوة معايا انتوة هتناموة ولا اية ؟
ركزوا جدااااااااااااااااااااا
تانى مشهد
مين واقف على السلم مستنى المفتاح من سيمو علشان يفتح الاوضة
رمشووووو خدت المفتاح ها وبعدين
فتحوا القفل بس قالوا مش هييدخلوة الاوضة غير لما ارجع انا وسيمو
انا طبعا بعد ماخدت المفتاح
خلاص خلاص
وطبعا مشرط ودوزو وبؤلظ ومشمش كان واقفين بيراقبوة البنات
والميس
سيموو قالت تستغل الفرصة وتقييس الضغط وقالت انها كانت تعبانة
وطلع ضغطها عالى وادوها دواءءءءءءء
وانا اضحك
المشهد التالت
قولنا بعد ما البنات يناموة والميسات والجو يبقى هاااااااادى
ندخل بقى الاوضة اللى فييها كل حاجتنا
وكل واحد اول ماشاف حاجتة
انا كان مسحوب منى راديوووو ومكواة اة يانى غير المكرونة
اول ماشفتهم بالظبط اكنى شوفت حبيب القلب المجهول بالظبط
الفرحة يا ولاد وهكذاااااااا بقى كلنا
كل واحد شاف حاجتة وقولنا بقى هنتعشى احلى عشا
بس احنا بقى عندنا ضميير علشان بس الصدق
خدنا بقى زجاجة زييت قولنا لزوم العشاء بقى
واتارى يا ولاد بقى اية ؟
قولوا اية ؟
طلعت جااااااااااااز
اخرة الحراااااااااام وحش
بس يا ولاد ضحكنا ضحك مش معقوول عارفين انا عمرى ماضحكت الضحك دة غير
يومها ويوم تانى
مشهد النهاية
عملنا الاكل وكلنا واخدنا حاجتنا بالقوة ههههههههههههههههه
بالزمة مش بنات زى الشربات ولا لأ؟

افتكرت يوم تانى بس والله كان مسخرة ضحكت فية ضحك
كنا فى رمضان كنا بنفطر فى كنتاكى وانا بعشق مهلبية قمر الدين
وعلى حظى كانت خلصت
اعصابى تعبت وعملتلهم 111 زى عمر الشريف زى ماكان بيزعل من فاتن حمامة بالظبط نفس 111
كلنا وخلاص وانا استسلمت ان مفيش مهلبية على الفطار وطبعا كنت هموت
وفجأة واحدة وخطبها كانوا قاعديين بيفطروا جنبنا
وهى عملت مؤدبة
وهو عمل مكسوف
ومكلوش المهلبية بتاعتهم!
رمشوووووووو حبيبتى ربنا يخلييها لية وميحرمهاش منى ؟
قالتلى تييجى ننقل انا وانتى يا نونو على الترابيزة دى ؟
قولتلة اة اجى معاكى مجيش لية ؟
واللى كانوا معانا قالوا يااااااااااى احنا رايحين الحمام انتوة حاجة صعبة
رمشوووووووو بقى قومى يا نونو خلييكى واقفة قدامى لغاية ماأحط المهلبية
فى الشنطة
انا بقى مش مبطلة ضحك وواول ما رمششوو جية تحط المهلبية
انا من كتر الضحك بطنى وجعتنى ووطيت وهى بانت قداااام كل الناس
وقولنا اللى معرفش يعرف
واللى مشفناش يشوف
ومشينا وقولنا نأكلها فى الطريق بقى
أول ما بنعدى الطريق عربية حلوة امورة ضربت الكيس
والمهلبية عملت حادثة جامدة جدااااااااااااااااااااااااااااااا
ولم يتبقى منهااااااا
والعزاء كان بجوار مجمع التحرير جنب باسكت الزبالة
وادى اخرة الحرااااااااااام
ربنا مش بيرضى لييينا بالحراااام خالص


كنا صغيرين بقى والجلالة وخدانا
والله استوحشتونى ومدونتى وحشتنى
بس دة هيبقى الطبيعى الاتنين والتلات عند هولاكووووة
وصيتكوووووووة المدونة فى اليوميين دول برجع الاربع
زى مدونتكوة بردة
واحنا كلنا مع بعض مكرونة ومهلبية





هناك 118 تعليقًا:

ســـهــــر يقول...

هههههههههههههههههههههههههه

جاز ؟ يا حيييييينى شربتى جاز يا سعاد ؟

ههههههههههههههههه

والله والله يبنتى انا متغاظة اة دة انا غلاوية وصفرا

كان نفسى اكون معاكم اة امال دة انتوا شوية بنات اجرام زى الشربات

وتصدقى فعلا يوسف شاهين خسرك لدرجة انة اتحصر ومات ههههههههههههه


يا حبيبتى انتى سكرة م الاخر بنوتة تتحب

وهنبقا صحاب صح ؟

دمتى جميلة اوى

حسن حنفى يقول...

ههههههههه

بسم الله ماشاء الله

موضوع جمييييييييييييل

بس حضرتك ليكي تاج عندي

:d

بفكر حضرتك بس

:d

wafaa يقول...

ههههههههههههههههههههه
ايه الابداع ده ؟
ده مصر كلها خسرتك مش يوسف شاهين بس

Mony يقول...

ههههههههههههه

دمك سكر يا نونو

ماما برضه كانت في المدينة الجامعية

و كانت بتحكبلنا علي المقالب و النوادر اللي كانت بتحصل


بس شوفتي لما اخذتوا حاجة اصحابها مش راضين عنها ايه اللي حصل

شكل الواد اللي جاب المهلبية كان ناوي يخرج خطيبته من المحل و يعمل نافسه راحع يجيب حاجة و يلف المهلبية بس انتوا لحقتواه
فدعي عليكم
علشان كده المهلبية عملت حادثة

oRiGiNaL HeArT يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههه
حرااام
هموت من كتر الضحك
انتو عندكو جراءة جامدة وقلبت بخفة دم فظييييعة
ربنا يخليكو لبعض ودايما تكون ذكراياتكو سعيدة
ولو بتحبى المهلبية اوى كدة تعالى عندنا ماما هريانا مهلبية طول السنة مش رمضان بس :)
وربنا معاكى فى العتقل منتظرينك

زفته وقطران يقول...

نونو
ان الله حليم ستار بعباده
يعني بقالنا اربع سنين
ساكتين ومقلناش لحد
تيجي تفضحينا هنا
عند البلوجرز
كلهم
افرضي مس ناديه كانت ف مدونه منهم
نعمل ايه احنا دلوقتي

كاميليا بهاء الدين يقول...

ههههههههههههههههه


هههههههههه


انتى شقية خالص

جاز؟؟

بس حلوة اوى الذكريات دى
تفتكريها وتضحكى
اجمل حاجه ايام الشقاوة

بوست جميييل خالص

ومش تخافى على المدونة
انا هاوصى الحاج بلوج وابنه سبوت عليها يحرسوها لحد ما ترجعى بألف سلامة


صباح جميل
علشان بدأته من عندك


بحبك اوى

في حب مصر يقول...

واضح انك كنتي شقية قووووووووووي يا نونو
بس هما كانوا بيصادروا الحاجات بتاعتكم في المدينة الجامعية ليه؟؟؟؟ مش بيحصل ده خالص في مدينة الطلاب..

بس الحمد لله ان الحرام مش بينفع معاكي...

ما قولتيش كلية ايه دي اللي خمس سنين؟؟؟

مدحت محمد يقول...

هههههههههههههههههه

تعرفى احسن حاجة فى الدنيا الذكريات الحلوة

اللى مبتتنسيش

ربنا يكرمك يانونو

!!! عارفة ... مش عارف ليه يقول...

تسلم ايديكي
نفسك في المكرونة حلو اوووي

متنسيش وانت راجعه
تبقي تجيبي الشاي معاكي

تحياتي
وليد

ريمان يقول...

هههههههههههههه

هههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههه

ايه ده يا نونو

يا سلام على مغامراتك يا قمر

المفروض نعملكم فيلم كوميدى والله

فعلا السينيما المصريه خسرتك

اسلوبك رائع جدا فى عرض البوست

عجبتينى اوى

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

هههههههههههههههههه


عسل

عسل

عسل

تحياتى لكى

احمد

بنت مصريه يقول...

مش عارفين تفرقوا الزيت م الجاز يا ما شاءئ الله عالخبره الجاز شفاف زى الميه والزيت اصفر
ممكن تكون العلبه كانت مش شفافه ولا حاجه

ههههههههههههههههههههههه
بس والله مواقف حلوه احييكى

بنت سيناء.. يقول...

وانا أقرأ الموضوع استحضرتنى ايام المدينة الجامعية وكنا زيكو كدة اشقيا كنا مرة مش لاقيين اكل زيكو وبعدين وقفنا عند البوتاجاز لقينا بيض بيتسلق وكان كثير فدة اللى طمعنا واخذنا اللى فية النصيب وجت صحبته بتبص وبترجع تكدب عينيها مش عارفة اية الله حصل ومش متخيلة ان ممكن البيض بتاخد من ع النار؛؛نعمل اية؟؟الجوع كافر..على فكرة تنفعى تكتبى سيناريو لمسلسلات بجد؛عندك اسلوب فى سرد القصة بروح الفكاهة..تحياتى الك

عايش... ولكن !!!! يقول...

يوسف شاهين الله يرحمه بقا
اهو ساب الدنيا خالص هههههه وملحقش يخسرك هههههههه
وكمان وصلتى للجاز
ههههههههههههههههه
شقيه اوى ههههههههههههه
دمتى شقيه هههههههه
علاء

في حب مصر يقول...

معلش يا نونو ممكن بس استشارة الكترونية؟؟؟؟؟

ازاي انزل رابط الاغنية من جوه البوست بحيث اللي يفتح البوس يقرأه ممكن يسمع اغنية زي اللي عندك دي مثلا

تحياتي

شهد الكلمات يقول...

جاز !!!!!!!!!!!!!!!
يا عيني عليكي يا نونو

و مهلبية ده اية الحلاوة دي
طب كنتي قولتيلي و انا عملتك حلة بحالها بدل الشحططة دي
و لو نفسك في الجاز موجود و لو مافيش يتوجد عشان خاطر عيونك

بوست جميل و مافيش احلي من ايام الجامعة و لمة الصحاب

تحياتي

نونو يقول...

ســـهــــر
مرسى يا جميل على زوقك
ربنل يخليكى لية

نونو يقول...

حسن حنفى
يافندم تاجك على راسى
ان شاء الله البوست الجاى

نونو يقول...

wafaa
لا يا وفاء دة يوسف شاهيين افتقدنى
ومات محصورررر

نونو يقول...

mony
يا بنتى احلى ايام فى المدينة الجامعية
وسلميلى على مامتك

نونو يقول...

oRiGiNaL HeArT
سيادتك بس تامرىاى خدمة كل مرة كدة نضحكك دة انتى صديقة مدونتى

نونو يقول...

زفته وقطران
زفوتة حبيبتى اخييرا حاجة عجبتك
كويس لية الشرف طبعااا

نونو يقول...

كاميليا
خلاص هروح المعتقل ومدونتى فى امانتك
بس متنسيش وصى علييها دى مدونة اختك

blue-wave يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
اول زيارة وزعلان جدا
ازاى اتأخر عن زيارة مدونه تحفه زى كدا؟؟؟
بجد يخرب بيت خفة دمك
تحفه والله
واكيد اكيييييييد متااااااابع دائم

نونو يقول...

في حب مصر
صديقى الصدوق مدونتى منورة اصلا بسياتك
مش شقية اوى يعنى
كنت يا سيدى فى فنون تطبيقية
2007 طازة بشوكى
شوف بقى يا سيادة الباحث السياسى
تتدخل على http://www.blogger.com/home
وبعديين تتدخل على تحرير المستخدم
ودخل رابط الاغنية اللى انت عايزاها

نونو يقول...

مدحت محمد
يافندم المدونة منورة
مرسى ع زوقك

نونو يقول...

!!! عارفة ... مش عارف ليه
نفسك فى المكرونة كنتى تعالى مستيينك
وكمان نشرب الشاااى

نونو يقول...

ريمان
ياسلام عليييكى انسانة كمان هتعمليلى فيلم
هتعوضينى من يوسف شاهين

نونو يقول...

Ahmed Al-Sabbagh
لية شرف يافندم
دة انت احمد الصباااغ
بس نفسى تقولى نقد
لانى بحترم ارئك جدااااا

نونو يقول...

بنت مصريه
دة انا لية الشرف سيادة بنت مصرية
تعجبها مدونتى

نونو يقول...

بنت سيناء
ايووون يا بنتى ايااامالمدينة متتعوضش
خالص ماعلييينا

نونو يقول...

عايش ولكن
مش شقية اوى يعنى
دة انا غلبانة هعمل اية ؟
كنت فى سنة اولى بقى والجلالة وخدانى

نونو يقول...

شهد الكلمات
شهد حبيبتى مرسى اوى على الكلام الجامد
ربنا يخلييى لييكى
وميحرمش مدونتى منك

نونو يقول...

blue-wave
يافندم حضرتك انا لية الشرف تبقى مداوم عندى
دة حضرتك مش اى مدون

الفارس الملثم يقول...

هههههههههههههههه

الحمد لله يا بنتي ان الحكايه موصلتش لتشكيل عصابي , اكيد ايكسر الدنيا وايبقي عصابة البنانيت 8 علي منوال عصابة القط الاسود هههههههههه

بجد بوست لذيذ اوي

تحياتي

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
صديقتى نونو
هههههههههههههه
دانتِ طلعتِ بلوه من بلاوى الزمن
شفتى باه كل اللى عملتيه فى المدينه الجامعيه طلع عليكِ عند خلتك
هههههههههههههههه
ربنا يفك سجنك ياختى ويصبرك على مابتلاكِ
هههههههههه
بجد انا مش قادر امسك نفسى من الضحك
وهتعملى المكرونه بالجاز يعينى
طب مشمتيش الريحه
ربنا معاكِ فى الاسر اللى انتِ فيه
وترجعى تانى منوره مدونتك والدنيا كلها
بجد موضوع عجبنى ومغمرات جميله
دمتى بكل خير وراحه بال
والله الموفق

zOzO يقول...

ايام زمان دي فعلا مفيش احلي منها
الواحد كان بيعمل فيها حاجات
وما زال والله
هههههههههههههههههه


بس انتي شكلك كدا
زي العسل
ربنا يخليكوا لبعض
يارب

في حب مصر يقول...

طيب شوفي يا فنانة يا تطبيقية..هههههه
انا دخلت من الاول خالص على الموقع ده واضفت اغنية بس دي بتيجي عند ملف التعريف الخاص بي

لكن انا عايز اضيف الاغنية من جوة البوست.. بحيث انها تشتغل اوتوماتك مجرد انك تفتحي البوست

شوفي بقى الحل..هههههه

تحياتي

MATRIX يقول...

I'm here now .. but not for HACKED ha ha .
I want to say thank you for this wonderful speech ..
your Blog is very impressive and I wish to HACKED it ha ha ..Does not believe..

Thank you for your comment
And before a permanent friend here in your best blog
........................

غير معرف يقول...

كنا صغيرين بقى والجلالة وخدانا
والله استوحشتونى ومدونتى وحشتنى
بس دة هيبقى الطبيعى الاتنين والتلات عند هولاكووووة
وصيتكوووووووة المدونة فى اليوميين دول برجع الاربع
زى مدونتكوة بردة

هو انتي كنتي غايبه ولا ايه ومين هولاكو ده ممممممممممم

سلاممممممممممم

Radwa يقول...


نونو
ازيك
بجد انتى اللى وحشتينى
المهم خلينا فى البوست بقى بجد بوست جمييييييييييييييييل جدا خاصة موضوع المهلبيه دى
حركة مجنونة بس عرفتى تعمليها ازاى
............................
سندريلا

مجلة الأم الصغيرة يقول...

8 بنانيت دول وللا 8 مجرمين ؟؟
هههههههههههه
بس بجد ضحكتيني
و أحلى حاجة التلقائية اللي بتكتبي بيها و اني عشت معاكي كل موقف

استمري و ربنا يوفقك

Unknown يقول...

اولا كيف حالك... الموضوع جميل
لكن قوليلى هى المدينة الجامعية دى زى المعتقل كدة ولا اية؟؟يعنى بيجوعوكو
بس شكلكو كدة كنتو عصابة جامدة قوى وكان لكم مشاريع اجرامية كبيرة
تحياتى

نونو يقول...

الفارس الملثم
تشكيل عصابى مرة واحدة تصدق مفكرتش فيها
هشوف الموضوع دةهفكر فية كويس

نونو يقول...

التائب الحائر
طبعا يافندم كلام كلة صح ؟
بس اعمل اية الشقاوة فى دمى

نونو يقول...

zOzO
مرسى اوى يا زوزو يا رافعة معنوياااااااتى

نونو يقول...

في حب مصر
سيادتك تؤمر بس انا مش عااااارفة بس هسالك ولو عرفت هقؤلك فى مدونتك
مشرفنى على طول مدونتى بتنور بيك صدقنى

نونو يقول...

MATRIX
يانهاااار ابيض ماتركس عندى
اكتر واحد فرحنى الاياام اللى فاتت لانة هكر على مدونة كان نفسى تنفجر
دة شرف لية سيادتك ربنا يخلييك ليينا نصيير التكنولو جياا

نونو يقول...

الفارس الملثم
انت فهمت غلط انا بروح معتقل جونتانوة الاياااام دى
خلى بالك بس من مدونتى

نونو يقول...

sendrlla
انتى فيييييييين يا بنتى بتختفى كدة مرة واحدة
ربنا معاكى

شهرزاد يقول...

نونو الجميلة
آسفة على التأخير
ويا رب ما يكونش فاتني كتير
كل شيء بيتعوض إن شاء الله
وشكرا لسؤالك

الله ما اجمل الذكريات
وما أجمل الذكريات والمغامرات التي تضفي على حياتنا بهجة ورونقا جميلا

دمك خفيف جدا
واسلوبك جميل

تحياتي لك يا قمر

نونو يقول...

قطرات من شواطئ الحياة
هو دة الرفع من المعنوياااااااااات
يا سلام على الناس الزوق
مرسيخ جدااااااااا

نونو يقول...

MEDUS
طبعا ليينا مشاريع اجرمية كتير
كنا مجنين المدينة كلها

نونو يقول...

شهرزاد
اية يا بنتى انتى فييييييييين ؟
قلقتينى عليكى جدااااا
ربنا معاكى

صوت من مصر يقول...

والله يا نونو السرقه فى الحاله دى حلال مووووووووووووووووووووووووت بموت فى حاجتين اولهم المكرونه ؟

. يقول...

هاى يا جماعه اذيكم عاملين ايه
ممكن مساعده
انا جديده فى عالم البلوج و كل ما ادخل بلوج الاقيهم بيتكلموا عن التاج
عايزه اعرف يعنى ايه التاج ده
و شكرا ليكم

مواطن مصرى نايم يقول...

ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
و الله ميت على نفسى من الضحك
لانى حاسس بالجو ده جدااااا
لانى بعمل اكتر من كده انا و صحابى بحكم اننا اولاد
بس بجد الاسلوب و الطريقة فى السرد
مش ممله
ضحكت لما بطنى و جعتنى
تحياتى
اسلام

WhItE HeArT يقول...

هههههههههههههههههه


حلوة الروايات البوليسية دي

ههههههههههه

بجد عجبني قوي تصرفكم مع اني اخاف اعمل كده والله


بس قوليلي صحيح

الاغنية اللي انتي مشغلاها دي بيتهيألي اللي كاتبها برقش ؟؟

http://bar2ash.blogspot.com/2008/05/blog-post_08.html

بس حلوه بجد


تحياتي

Desert cat يقول...

هو انتى كنتى معايا فى نفس المدينة بتاعتى ولا ايه
اصل موقف الاكل ده عملناه قبل كدا
زميلتنا مثلت ان عندها مغص فظيع
ونزلنا جمعاااااااء زميلتنا بتموت يا ناس
وقلبنا اللى قلبناه ولما روحنا عند الدكتورة قعدت تزعق فينا وتقول انتوا بتهرجوا دى مش عندها حاجه
قامت البنت وقفت على طولها وتقولها ازاى يا دكتوره دى الزايدة انا الزايدة بتاعتى بتنفجر اااااااه يا زايدتى
والدكتورة تقولها طيب انتى حاسه بتعب فى الشمال ولا اليمين وكلنا مش عارفين الزايدة فين شمال ولا يمين وكانت حوسه
اييييييييييه كانت ايام
ذكرتينى بالذى مضى يا بنتى
تحياتى

مجلة الأم الصغيرة يقول...

نونو إزيك؟ تسمحيلي أمرر لك تاج كراسة الواجب؟ زوري مدونتي عشان تعرفي شروطه

أرق تحياتي

السكندرى يقول...

الأخت الفاضلة

كنت اود التعليق على تدوينتك لكن الذى ساقنى إلى مدونتك هو تعليق لكى على مدونة حرية بشأن الدراسة التى تشير إلى ان الحجاب هو سبب التحرش الجنسى

أختى الفاضلة هناك حقائق مبتورة من تلك الدراسة قد وضحتها فى تعليقى على نفس البوست أرجو لو تكرمتى قراءتها حتى تعلموا الحق من الباطل

رابط التعليق
http://illupo77.blogspot.com/2008/07/blog-post_24.html

وأعلمى انك ان لم تجدى تعليقى الذى أشرت إليه فإن صاحب المدونة سيكون حذفه لغرض فى نفسه
وأتمنى أن يظل مكانه حتى تقرأيه

ومعذرة مرة أخرى على خروجى عن موضوع بوستك ولكن أعدك بمعاودة الزيارة لمدونتك

السكندرى
جيل الصحوة

كراكيب يقول...

هههههههههههههههههههه
يا تحفة يا نونو

فكرتيني لما شربت الخل زمان على انه ميا

وايه اساميكو دي بقى ان شاء الله؟؟
مشمش وبؤلظ وسيمو و.....
عصابة؟؟؟
ايوة هي عصابة من 8 بنانيت شقاي وعساسيل

نونو...
سلميلي على صحابك
وترجعي من الاصلاحية اللي بتروحيها خميس وجمعه دي بالسلامة ان شاء الله

miro el niro kwaniro

أية الشقية الشعنونة يقول...

مجنوووووووووووووووووووووووووووونة
لا مجنونة ايه
مجانين
انا بحب اوى الشلل المجانين دى بجد احلى ايام حياتكوا وعمركوا ما هتنسوها واكيد اتعلمتوا منها حاجات كتير اوى
ابسطها ان الحرام مهما كتر مش بيعيش
ربنا يرزقكم بحلاله ديما يا نونو
يا عسولة
تحياتى

RaRa يقول...

هههههههههههههههههههه
برستاتك كلها دمها خفيف
وجميلة اوى
وانا بحب اقراها اوى
ربنا مايحرمنا منك ياقمر

إبن مصر يقول...

السلام عليكم نونو
مش عارف انا كنت متوقع انى علقت على البوست ده بس جيت مش شوفت تعليقى يمكن كان بتهيئلى
المهم حلو الحوار وجميل الأسلوب وده بقا شئ متوقع منك دائما
تحياتى يا عسوله
nageh

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههه
صحيح ادي خره الحرام
تشربي جاز و تاكلي مهلبيه عامله حادثه
هههههههههههههه
جميلة زكرياتك دمها زي السكر
في انتظار جديدك

عروسة ننوسة يقول...

انتى فظيعة يا نونو معقول اللى عملتوه ده....بس بجد جراه منكم شكلكم لذاذ اوى
البوست تحفة ودمك شربات

بذرة امل يقول...

ازيك يانونو
على فركة دى اول زيارة ليا
يصى فكرة مدونتك جميلة اوى
تعرف ان انا مش عارفة ليه كان نفسى ادخل االمدينة الجامعية
مش عارفة ليه
من الواضح انك شخصية مرحة جدا

كلام على بلاطة يقول...

حكايات جميلة
تحياتى

جوجو يقول...

السلام عليكم
بجد يوسف شاهين فقدكم اوى بجد موضوع جميل ويموت من الضحك

محمد شوشة يقول...

اولا :- متحوش على المدن الجامعية قصدى السجون الجامعية وايامها اللى كلها مقالب

ثانيا :- احسن حاجة عملها يوسف شاهين انه لم يخرج الفيلم ده
هو كان ناوى بس مات
المفاجأة انه وصانى وهو بيطلع فىالروح ان انتج الفيلم ده واخرجه كمان
هه موافقين ولا لأ؟؟

انا علشان انتج الفيلم هحط ميزانية 12 جنية هما اللى فى جيبى والله
بس علشان اخرجة هاخد 12 الف جنية

موافقين ولا؟؟؟؟
بس بجد دمكوا خفيف

Abd Al-Rahman يقول...

هههههههههههههههه
طول عمرى بسمع ان فى بنات لاسعين ، بس عمرى ماعرفت حد منهم ، واضح ان حضرتك أول واحدة ، وبجد عندكم فكر عصابات محترم ، يعنى ممكن تعملوا مع بعض عصابة زى اللهو الخفى كده ، مصر محتاجاكم على الآخر ،ههههههه
مدونة ظريفة كوميدية
أتشرف بإضافتها الى قائمتى
تحياتى

نونو يقول...

صوت من مصر
طيب ياسيدى بتحب المكرونة والمهلبية موقعها اية ؟
انا مبسوطة بدخولك مدونتى المتواضعة

نونو يقول...

aliaawwe
شوف ياسيدى التاج دة بيلف عليينا المدونة الحلوة بتكسب تاج
وصاحبها يلف التاج للمدونات الى بيحبها
يارب اكون عرفت اشرح

نونو يقول...

مواطن مصرى نايم
يا سلام لو كنا ولاد كنا عملنا شلة واحدة
وبوظنا مصر كلها
بس الحمد لله مصر ملهاش نصيب

نونو يقول...

WhItE HeArT
والله مش عااارف انا اخوية اللى جايب الاغنية دى ؟
معرفش بس هدخل عند برهقش واشوف

نونو يقول...

Desert cat
انا كنت فى جامعة حلوان ولسة مخلصة 2007
ممكن نكون مع بعض بس دى احلى سنين

نونو يقول...

قطرات من شواطئ الحياة
مرسى ياقمر ع التاج مدونتى منورة

نونو يقول...

السكندرى
باذن الله هدخل حالا واشوف البوست
مدونتى منورة

نونو يقول...

كراكيب
ياااا فكرتينى بماما وهى صغيرة قررت تخس
شربت الخل
وراحت المستشفى وتعبت اوى
يوصل هسلمللك عليهم

نونو يقول...

أية الشقية الشعنونة
انا مش مجنونة لية الشرف ان واخدة الامور ببساطو ومش معقدة

نونو يقول...

أية الشقية الشعنونة
انا لية الشرف انى مجنونة ومش كعقدة وباخد كل حاجة ببساطة

نونو يقول...

rara
مرسى على الكلام الجامد
ربنا ميحرمك منى

نونو يقول...

Son of Egypt
انا بردة كنت زعلانة واقول كدة
بن مصر ميعلقش عندى
واقول هو زعلان منى ولا اية ؟
وضحت الصورة المدونة منورة يافندم

نونو يقول...

عاشقه الجنه
شوفتى اخرة الحراااام مبينفعش معايا اصلا

نونو يقول...

عروسة ننوسة
انا اجى جنب حماتك حاجة ام كوكو
الحمد لله المدونة منورة

نونو يقول...

بذرة امل
بصراحة انا شابفة المدينة كبرت عقلى
وورتنى حاجات كتتير عمرى ماكنت هشوفها
نورتينى

نونو يقول...

كلام على بلاطة
شرفت بزيارتك
مرسى

نونو يقول...

جوجو
انا بقول كدة والله كنت المفروض ابقى بطلة افلامة كلها

نونو يقول...

عربى اعيش فى مصر
كل دة 12 جنية يا نهار دة احنا هنعمل اكبر انتااااااج عرفتة السينما المصرية
بقؤلك وهندخل كان كمان ونشوف مين هيقدر يقف ادامنا لاتقولى جولييا
ولا اى حد

نونو يقول...

Abd Al-Rahman
انا اللى اتشرفت بييك سياتك زبون دائم لكل بوستاتى
فعلا انا لسعة بس عاقلة جداافى الحياة

نونو يقول...

حبايب نونو
انا رايحة المعتقل من بكرة الصبح


وهرجع الاربعااااااء


رجااااء الدعااااء

إبن مصر يقول...

انا كمان كنت مستغرب
المهم انى زعلت دلوقتى
هتروحى المعتقل ومش قولتى لى اخلى بالى من المدونه زى العاده يعنى
ظهر اننا اتحسدنا
عموما برده هاجى كل يوم الصيح وافتح وارش واشغل الراديو واروح الشغل واجى اخر النهار اطمن تانى واقفل
مااااااااشى يا نونو

حسن حنفى يقول...

مستنيين جديد حضرتك

يارب تكوني بخير

قررت أكون عانس يقول...

ههههههههه

احلى ايام تتعاش هى ايام المدينةاسألينى انا .... انا و اصحابى برده اخصائيين مقالب فى الناس الحمد لله ماحدش عدى من تحت ايدينا غير ما اتعمل فيه مقلب..

بس للاسف اخر سنة لي السنة الجاية ....


مدونة جميلة انعشت احساسى

و شكرا لزيارتك لينا فى مدونتنا

. يقول...

شكرا على زيارتك لمدونتى و انا مبسوطه جدا ان هى عجبتك
و لو احتجتى حاجه ابعتى لى علطول

في حب مصر يقول...

سموك ليكي تاج عندي
انا خليتك أميرة خلاص..ههههه
ياريت تشرفيني علشان تاخديه

تحياتي

د/اجدع بنوته يقول...

ههههههههههههههه

حكاويكى جامده جدا

كيكى عوووووو يقول...

حبيتى واحشنى جداااااااااااااااا
واووووووووووووووووووووووووى
كمان...............
ههههههههههههههههههههههه
يا بختك على ذكريتك دى انا معنديش ذكريات كدة زيك
المهم
انا رايحة زيك مستعمرة وهغيب كتيرررررررررررر هتوحشينى اوووووووووووى
يا نونتى بجد هبقى قلقانة عليكى اوووووووووى علشان هتغرقى فى الطشت ومش هلحق...
انا حاسة بجد انى مسئولة عنك
اسمعى الكلام ومضايقش سوسو لاحسن تغرق بجد فى الطشت..قولها حاضر وخلاص ونبى علشان مش تحدفك بحاجة فى وشك وانا اروح اصور قتيل..علشان محدش يقدر يجى جانب النونو بتاعى
اسمعى الكلام وخدى بالك من نفسك عقبال ما اجيلك
بااااااااااااااااى
هتوحشينى كتيررررررررررررررر
اوووووووووووووووووووووووووووووى
امواااااااااااااااااااااااااااة
باى يا نونو بتاعى انا بس
عووووووووووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو يقول...

اعاااااااااااااااااااااا
مش عايزة امشى
هتوحشينى كتيييييييييير
بجد

عدنان أحمد يقول...

السلام عليكم

واضح اني متأخر جدا
اعتذر عن غيابي

انتوا كنتوا عفاريت اوي
بس اعتقد ربنا هداكي شويه دلوقتي

ربنا معاكي في المعتقل
و يفك سجنك يارب

تحياتي
عدنان

Maha Shahen يقول...

هههههههههههههههههههههههه
والله عسوله يا نونو وحتت سكره ووحشنى البوسات بتاعتك
طبعا علشان انا اللي كنت صعب ادخل بس يلا ادينا رجعنا ونقرا بقي براحتنا
انتم ال8 ينفع تعملوا افلام مش فيلم واحد
ربنا يبارك فيكم ويخليكم لبعض يا بنتى
تحياتى ليكى وليهم

مجلة علّي صوتك يقول...

احلي ايام هي أيام هي ايام الجمعة وياسلام بقي عليكم وانتم في المدينة الجامعية
بيبقي احلي واحلي

حبيبة الروح يقول...

جميله اوي الذكريات التحفه دي يا نونو
ده انتو كنتو مصايب
هههههههههههههه

نونو يقول...

Son of Egypt
يا نهار ابيض انا نسيت بس واللللللله
معلش المهم جييييييييييييت رشيت وفتحت الرايو من الصبح ولا اية ؟

نونو يقول...

حسن حنفى
تؤمرنى حضرتك والله
حاضر همزل بوست جديييييييد

نونو يقول...

قررت أكون عانس
استمتعى بكل دقيقة انا مخلصة السنة اللى فاتت وكنت هموت وانا خلاص ماشية بس انتحرت فى المدينةخدت حقى منها من الاخر

نونو يقول...

aliaawwe
اة بجد مدونتك حلوة جدااااااااااااا
دومت مبدعاااااااا

PrInCeSS BeRy يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

انتوا بنات زى السكر ربنا يحميكوا يارب ويخليكوا لبعض ولينا بردو عشان انتوا عثل

نونو يقول...

في حب مصر
ان ان خلتنى اميرة بجد طيب
مااااااااااااااشى لييك تااااااااج اصبر علية بس

نونو يقول...

د/اجدع بنوته
لية الشرف ان اجدع بنوتة تقولى كدة مرسىىىىىىىىىىىىى

نونو يقول...

كيكى
كيكى ملحتكيش اخص ؟
دة انا مسافرة اسكندرية يعنى هنغيبببب عن بعض كتتتتتتتير

نونو يقول...

أسير حبيبتي
اهم حاجة ان البوست يكون عجب سياتك
يافندم
ربنا يكرم سياتك

نونو يقول...

nour shahen
مرسى يا احلى نوووووووووور
مرسى على الكلام الحلو الجااااامد دة

نونو يقول...

مجلة علّي صوتك
اة بجد دى احلى ايام حيااااااتى
بحبها اوى

نونو يقول...

مدينه الملائكه
والله احنا عثل صح ولا ؟
تصديقى ان كتتتتتير اوى قوليلى انتى مصيبة

نونو يقول...

PrInCeSS BeRy
ربنا يخليييييكى يا احلى بيرى
مرسى اوى