السبت، 12 يوليو 2008

أخيييرا وبعد عذاااااااب التاااج وصلى ؟

ماشى ياكيكى ؟

لييكى يوم وايييييييييام نونو غير اى اياااااام لو انتى شريرة قيراط

نونو أسد هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شايفة القوة شايفة زئيير الاسد قوى إزاى ؟

وبعد اللتتدبيييس من الست كيييكى عووووووووووووووووووووووووو

بردة واجب نشكرها عيب يعنى انتى عمرك يا نونو مكنتى قللة الزوق ؟

الطيبات لله
أوعى وشك بقى نونو هتتتدخل بالتقيييل !


أكتب 16 صفة عن نفسك ؟
أولكشى : بحب ربنا اوى وبخاف اعصية وبحس ان دى اكتر صفة حلوة عندى
ولما بعصية بكون مضايقة هههههههههه عندى ضمييير
بس بجد انا حاسة ان ربنا بيسترها معايا فى الدنيا علشان كدة بس
والصراحة نفسى كل اللى يقروة البوست دة يحبوة زى
وبكدة انا واثقة ان هيبقى حبنا فى الله
ثانييكشى :عيلتى اغلى حاجة عندى عندى انتماء غير عادى لأمى وابوية واخواتى
انا معنديش اخوات بنات بس اخواتى الصبيان وخاصة اخوية الصغير
اغلى عندى من نفسى
بحبهم جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ومعرفش لية ؟
ثالثكشى: بحس انى دة مش زمنى ومش عارفة اعيش فية خالص
انا بتاعة زمان الحاجات اللى خلاص راحت عليييها ؟
الحب الحالم اللى مش هدية غير لجوزى وبس
الاخلاص القديم دى من اى اياااام تيتة
يعنى اخرى اوى يوم مأكون متجدددة ايام الاربعيينات
رابعكشى:ينطبق علية مثل
( اتقى شر الحليم اذا غضب ) يعنى انا الحمد لله بنام
وانا مسامحة كل الناس لكن بقى لو فضلت اسامح اسامح
ومفيش فاييدة خلاص
بتبقى خلصت معايا والشخصية بتتمسح من حياتى نهائى
خامسا:
احلى حاجة فى حياتى كانت جدتى والحمد لله ربنا ريحها من المرض
سادسااا:بحب فيلم الحياة منتهى الللذة جداااااااااااااااااااااااااااا
اصلى نكدية وغاوية حبيبى دائما وكل اللى يوزية
سابعا:
بحب العيال العفارييت شلتى العسسسيل
وبدلعهم جداااااااااااااااااااااااااااا
(بيظو - رمششو -دوزو -مشرط - سيمو -ميجو - هنوو-واخير نونو)
ثامنا :
احلى مكان بحبة الاوبرااااا يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بحبة جداااااااااااااااااااااااا وعندى استعداد ادفن هناك
تاسعا :
نفسى احج واعمل عمرة بقى وانا لسة صغيرة
نفسى اروح عمرة رمضان
ونفسى اموت وانا بحج ويتصدقوة علية وادفن فى البقيع
عاشرا:
نسيت حاجة مهمة جداااااااااااااااااا
انا اصلا مكنتش بحب التتدوين خالص وكنت بتريق على بيظوو
بس دلوقتى هى اللى بتتريق علية
لانى حبيبت العالم دة اوى
الحادى عششر:
يا جماعة انا اصلا مفضوحة من مدونتى مش ناقصة فضاييح
ورغم انى مهندسة فاشلة وثبت فشلى فى الشغل إلا انى نفسى اشتغل اوى ومش بتاعة قاعدة فى البيت خالص

الثانى عشششر :اصحابى بيقولوة انى بريح دماغى أوى يعنى مش بحب المشاكل
ولا أحب ازعل ولا حد يزعلنى خالص
وبحب الضحك بشكل ياااااااااااااااااااااا بموت فى الضحك والهزار
الثالث عششر :
أصل يعتبر انتيمى اتنيين البحر وجدتى جدتى ماتت
بس البحر موجود بموت ادامة وبحب اقعد وانسى نفسى
واحكيلة على كل حاجة ببقى ادامة مش بتكسف حتى من نسى
الرابع عششر :
هااااااااااااااااااااااااااانت
بحب ابقى واضحة اوى بس بحب الغموض اصلى ساعات ببقى
شخصييتين أو تلاتة عااااادى شيزوفرنية
بس انا شايفة ان دة طبيعى ان الانسان يبقى كدة
ساعات المرونة بتبقى مهمة علشان نعرف نعيش
الخامس عششر :
بحلم بدنييا مفهاش نفاق ولا خداع ولا ناس مزيفة
بحلم اعيش فى رقى وحياة راقية
يااااااااا دة حلم استحالة يتحقق إلا فى الجنة
السادس عششر :
اخيييرا وليس اخرااااااا
نفسى اتعلم ابقى شرسة وكفاية مسالمة بقى
وبعد ما خلاص
يادى الفضيحة ام الجلاجل يادى الجرسة ام شناكل
وخلاص بقيييت مفضوحة جداااااااااااااااا
وانا مش ناقصة
هدى التاج لميين
فارس بلا جواد
سندريلا
Son of Egypt
فى حب مصررر
قلب صغيير كدة يعنى




هناك 75 تعليقًا:

شهرزاد يقول...

نونو
الله.. أنا حسيت الضحكة طالعة من بين الكلمات.. هههههه
أنت إنسانة مرحة جدا وطيبة جدا وقلبها أبيض ورقيقة جدا جدا ومخلصة جدا..
وشقية.. خففي شقاوة يا عم .. علشان الشغل يزبط معاكي..ههههه
وأظن انك رومانسية لانك تحبين البحر
ربنا يحققلك كل احلامك يا رب
أنتي طيبة وتستاهلي كل خير

تحياتي لكي يا قمر
شهرزاد

عدنان أحمد يقول...

السلام عليكم

بجد عجبني اسلوبك اوووووي
مفيش سطر بيعدي من غير ما يكون في قفشه
و استغربت جدا جدا لما قلتي انك ولا مؤاخذة نكديه و بتحبي افلام النكد
ههههههههههه
بصراحه مش لايق عليكي
بس اشكرك لصراحتك في اجاباتك
و كويس ان اول زيارة ليا تكون على بوست زي كدة
عشان نتعرف عليكي اكثر

تحياتي ليكي
عدنان

Radwa يقول...

نونو
انا هجاوب على التاج بس بعد ما البوست الجديد بتاعى ياخد حقه شويه
..............................
على فكرة انتى قريبة اوى من شخصيتى واحلامى موضوع الحج والعمرة دا بتاعى اوى موضوع العيله واخواتى بصى حاجات كتير اوى يمكن اجوبتى هتكون شبيهه اوى باجوبتك
...............................
ميرسيه على التاج
سندريلا

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووووووانا جيت اتخديتى
............................
الحمد الله انى كشفتك وفضحتك فى نفس ذات الوقت....وانكشفتى والى كااااااااان كااااااااان
........................
فين حاااااااااااااااااااجات كتيررررررررر
من بعض بجد....
.......................
بس على فكرة لو انت زى..فى حكاية مسالمة ونفسك تبطليها..انا بقول من الكلام دة كتبيررررررررررررررر وصدقينى مفيش فايدة بجد فى..مش هتقدرى
..............................
مبسوطة الى احنا شبها بعض
.............................
وبحسدك انك عندك اصحااااااااااااااب كتيررررررررررررررررررررررررر
وانا معنديش
................................
مبسوووووووووووووووطة بيكى بجد
.................................
دومتى فى حفظ الرحمن
بااااااااااااى
يا حبيبتىىىىىىىىىىىىىىىى
عوووووووووووووووووووووووووووووو

نعكشة يقول...

والله انتي سكرة ماشاء الله
ربنا يحميكي يا رب
وي رزقك الزوج الصالح
والذرية الصالحة

ربنا يعزك

بس هوه لية الباقيين مش موجودين

يعني مشوفتش حاجة للتمانية اللي رصتيهم بيظو و سيمو و مشرط و البقاقي؟؟

دمتي سالمة
سلامٌ عليكي

غير معرف يقول...

ههههههههههههههه

عسولة اني اوي على فكرة واجمل ما في كلامك تلقائيته
وجديدة اولكشي دي

ربنا يوفقك وعلى فكرة اللي زيك عايشين في زمن الاربيعينات بيكون حلوين اوي بس ياخسارة مالهمش مكان

إبن مصر يقول...

نونو

والله انتى عسوله فى كلامك حتى عن نفسك بحس انك طيبه وربنا يستر منك لما تغضبى لأن دى لغة الطيبين ربنا يوفقك
ومرسيه جد جدا على التاج اللى زنقتينى فيه

تحياتى يا عسوله
nageh

PrInCeSS BeRy يقول...

نونووووووووو احلى واجب عملتية انتى عثل بجد وطريقتك حلوة اوى كل تاج وانتىىطيبة

RaRa يقول...

شخصيتك جميلة اوى
ورقيقة ورومانسية كمان
وانا بشكر كيكى عشان خلتنا نتعرف على شخصيتك اكتر

دعاء مواجهات يقول...

ازيك يانونو

ياقمر انتى

يابنتى شكل نص جيلنا كدة مش عايش فى زمانة انا سمعت الكلمة دى من بنانبت كتيير واحيان بقولها لنفسى كمان

بس تفتكرى ان لو دة مش وماننا يبقى زمن ميين بقى ياترى؟؟؟؟

بس انتى والله شكلك كدة طيووبة وعسولة


لاازم نتوااصل كتيير

منتظراكى عندى..

بيييس

نونو يقول...

شهرزاد
اية كل الكلام الحلو دة اخجلتى تواضعى
صح بحب البحر
فرحانة جداا بيكى كصديقة

نونو يقول...

أسير حبيبتي
مرسى اوى يا اسير حبيبتك على الكلام الجامد
بس عااادى انا نكدية مع الافلام اللى بتموت فييها البطلة بس

نونو يقول...

sendrlla
سندريلا انتى تأمرى يا فندم
ولية الشرف اننا شبة بعض
على فكرة سألتلك على الاغنية
وعرفت انها بتنزل من موقع اسمة تروى
وفية مدونة كاتبة الطريقة هجبلك اسمها انهاردة

نونو يقول...

كيكى
فضحتينى يا كييكى وخلاص ارتحى 000000
لية الشرف انى شبهك
واكييد انا بقييت صحبتك
صح ولا لا ؟

نونو يقول...

نعكشة
نعكشة هانم بيظو معايااااا
لكن الباقى مش مهتمين بعالم اللتتدوين
ربنا يرزقنى انا واياكى وبنات المسلمين

نونو يقول...

نوره الخشن ــ آي و كفاية
ملييش مكان كمان يانهاااار
اهو بنحاول نعيش هنعمل اية ؟
حال الدنيا

نونو يقول...

Son of Egypt
ياباشا انت تأمر بس
تاج اية وبتاع اية ؟
اى خدمة

نونو يقول...

PrInCeSS BeRy
عملت اللى علية يعنى يا بيرى الحمد لله
المهم عندى مزاج سياتك

نونو يقول...

rara
رارا الجميلة انتى اللى رقيقة وجميلة
وببقى مبسوطة اوى وانا بقرة البوستات بتاعتك

نونو يقول...

دعاء مواجهات
اكييد يا دودو انا مبسوطة اوى من مدونتك
ونفسى نكون اصحاب على طول
بجد حبييييييييتك جدا
كم جميل ان بقينا اصدقاء ؟

كاميليا بهاء الدين يقول...

السلام عليكم

انا سعيدة انى اتعرفت على مدونتك الجميلة

بس محتاجة اروح اقرأ ال 12 بوست اللى فاتونى

نتقابل بعد ما اتشرف بمعرفة مدونتك بالقراءة ان شاء الله


تحياتى

محمود حسن العدل يقول...

انا سعيد حدا بزيارتك ليا فاحبيت اشوف مدونتك ودخلت عليها وادى بعلق على اول موضوع بس ياخسارة كان نفسى اكون اول تعليق
المهم انا قريت البوست اكتر من مرة فية خفة دم حلوة اوى وكمان الصفات اللى فية جميلة اوى اوى بجد ياريت الكل يكون زايك كدة .هاقراء باقى البوستات وارجع اعلق تانى لان المدونة شكلها جامد
تحياتى

في حب مصر يقول...

معقووووول كل الصفات الحلوة دي فيكي.. فعلا يا بخته؟؟؟؟؟ اللهم لا حسد طبعا
بس بجد صفات جميلة، اهم ما فيها الاولى انك بتحبي ربنا
انا كمان زيك بالظبط بحلم اعيش فى رقى وحياة راقية

وبما انك بتحبي البحر وبتحكيله على اسرارك ايه رأيك تعتبريني انا البحر وتقعدي تحكيلي.. هههههههه

مش هقول غير يا بخته اكيد امه داعياله ليل نهار صاحب النصيب..
تقبلي تحياتي يا باشمهندسة.. بالمناسبة تخصص ايه؟؟؟؟؟؟؟

في حب مصر يقول...

شوفتي انشغلت في صفاتك الجميلة ونسيت اقولك متشكر على التاج وانشاء الله اجاوبه في اقرب فرصة
تحياتي

قلبي الصغير يقول...

صفاتك جميله اوي يانونو


الله عليكي


كان نفسي اقعد مع جدتي كتييييير

بس للاسف بقي
ربنا يرحمها




بس مين القلب الصغير اللي بعتيلو التاج

يعني لو حد في المدونين اسمه زي اسمي اغيره علشان انا يعتبر الدخيله هنا

ردي علي النقطه دي ربنا يكرمك بلاش فضايح
:)))))))))

نونو يقول...

قلبي الصغير
انا اتشرفت بوجودك واهلا بييكى فى عالم اللتدوين
هيعجبك اوى
الصراحة فية اسم قلب صغير
المدونة اسمها همسات قلب صغير
فرصة سعيدة
والله يرحم جدتك وامكوات المسلميين

نونو يقول...

كاميليا
كامليا الجميلة اهلا بيكى المدونة نوررررررت
وانا فرحانة اوعى بمعرفتك

نونو يقول...

محمود حسن العدل
يافندم انا اللى اتشرفت بيييك
صديق لمدونتى المتواضعة
مدونتك احلى من مدونتى بمراحل

نونو يقول...

في حب مصر
انا قولت اختم بسياتك يافندم
بعد الكلام الجامد دة ؟
يا رافع من معنوياتى
سياتك المدونة مدونتك طبعا
وعلى فكرى تخصصى
تشطيب خارجى فى العمارات
بزمتك انا وش ذلك ؟
مش نافعة طبعا

فارس بلا جواد يقول...

نونو
أجاباتك جميلة .. أنا كمان زيك باحس ان المفروض كنت اعيش في زمن قديم شوية
يا رب أعرف أجاوب حلو كده زيك .. ومتشكر يا جميل علي الأهداء
ونسيت أقولك هو الصفات اللي ذكرتيها دي موجودة في ال 8 أخوات
هههههههههههه
تحياتي لكلامك العسل

زفته وقطران يقول...

نونو حبيبتي
انا عاوزه ااقولك
ان انا وقطران كنا بنزورك قبل كده باسماء تانيه

ومن هنا ورايح
حنبقي زفته وقطران
طلب
اخير
ياريت لو عرفتي احنا مين
تخليها ف سرك
ارجوكىىىىىىىىىىىىىىى

bastokka طهقانة يقول...

اولكشي انت سكر خالص و ربنا يعينك على ذكره و شكره و حسن عبادته

اوروفوار

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووووووو
........................
يا بت انتى صاحبتى فعلا وبجد لو قلتى كدة تانى
والله هغرق فى الطشت الى قاعد فى من ساعات ما عرفتك
...........................
دومتى فى حفظ الرحمن يا حبيبتى
عووووووووووووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو يقول...

وبجد انتى دايما على بالى
اموااااااااااااااااااة
عوووووووووووووووووووووووو

Empress appy يقول...

يا دى الواجب اللى بقى عامل زى الدمل اللى بنفجر فى المدونات عاااااااا
بجد ضحكتينى على اجاباتك واقعدى وانتى بتكتبى حسه انك بتتنططى خالص
وربنا يحقق لكى كل اللى تتمنيه

نونو يقول...

فارس بلا جواد
فارس اخبارك
مرسى ع الكلام الجامد يارافع معنوياتى
وطبعا متخيلش بوست من غير تعليق فارس الرقيق
دومنا اخووات

نونو يقول...

زفته وقطران
عرفت 000000000000000000000000
بس للاسف زعلانة زعل
هطلعوة علييكوة زفت وقطران

نونو يقول...

كيكى
حبيبتى
مليش غيرك
ادعيلى استحمل
زفتة وقطرااان

نونو يقول...

bastokka طهقانة
طهقانة لية بس
اللهم امين ولكى بمثلة ان شاء الرحمن

نونو يقول...

appy
لا يابى مش لدرجة تنطيط انا لسة بعقلى
الحمد لله
مرسى على زيارتك الجميلة

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

سيدى ياسيدى على التاجات الجامدة
بس 16 سر
دة احنا محظوظين
تحياتى لكى وربنا يحقق لك أحلامك
تحياتى لكى

j يقول...

دعوة المشاركة فى مركز خدمة المدونين بالبحرين للكتاب العالمى للمدونين
تم بحمد الله أفتتاح مركز خدمة المدونين العرب بالبحرين لخدمة المدونين العرب ويسعدنا نحن أعضاء مركز خدمة المدونين العرب بدعوتكم بالأشتراك فى المركز لحل جميع المشاكل وكذلك نشر جميع المقالات ألينا كمؤلف لما أرسالتيه من مقال وسيتم تسجيل بعد أرسال البريد الألكترونى ألينا على mona2008247@yahoo.com
لأرسال أليك دعو المشاركة وتفعيل العضوية لدينا ولا يتم حذف أو تعديل مقال يتم نشره من قبل أى مدونة وشكرا

15 يوليو, 2008 02:28 م

كراكيب يقول...

ايه داااااااه اول زيارة ليا يصادف انك بتعرفي نفسك... دي حاجة كويسة جدا خالص اوي
باين من كلامك انك حد جميل اوي بجد
وفيكي شقاوة حلوة اوي بتاعت دلوقتي اهي مش شقاوة قديمة يعني :)

وبحكاية انك حاسة انك من زمن فات فانا صاحبتي كدة برده
انتوا ناس كدة ناااادرا مابنلاقيها

اتبسطت اوي من زيارتي عندك

miro

dina يقول...

ههههههههههه
اول حاجة الاغنية تحفة بجد يا بنتى و الله العظيم......لذيذة موت
عاوزة اقولك ان شخصيتك حلوة اوى و فيا حاجات كتير من بعض..انا كمان بحب الحياة منتهى اللذة و بحب ربنا اوى قبل كل حاجة و مبسوطة جداااااا ان الحب فى الله حيوصل للمدونين كمان على ايدك
ملحوظة:انا بحييكى على حكاية الحب و الاخلاص اللى لجوزى بس..و انا مؤيدة
تحياتى

نونو يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام
والله انتى حبيتى
يارب يحققلنا احلامنا كلنا

نونو يقول...

كراكيب
ميرو والله انا فرحانة بدخولك عندى
المدونة منورة لية ؟
اتارى كركيب عندى
ههههههههههههههههههههههه

نونو يقول...

dina
فرحانة بدخولك عندى جداااااااا
انا فعلا بحبك فى الله
ياارب نحب بعض كلنا فى الله

WhItE HeArT يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههه

انتي عارفه انا هموت من الضحك بسبب كلمة اولكشي دي اصل انا قريتها زي مالخليجيين بيقولوها أولشي هما بيكتبوها كده

المهم

الصفات اللي فيكي نادره وجميله وبصراحه اكتر ومن غير زعل نادرا مايكون في مهندس فيه كل الصفات الجميله دي فحاولي تداومي عليها وربنا يخليهالك

تحياتي وربنا يعفينا دايما من التاج ده

عروسة ننوسة يقول...

مبروك على التاج الف مليون مبروك تستحقيه

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
شخصية عفوبة وزي السكر ربنا يبارك فيكي يارب
تحياتي

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووو انا جيت اتخدى
..............................
اذيكى يا حبيبتى سووووووووووورى على التاخير مكنتش هنا
................................
مين بس يقدر يزعل نونو وانا موجودة
...............................
اوعلى تشيل هم ابدااااااااااااا
حاجة وانا جانبك
...........................
هاجى تانى اوك..بس معلش علشان مشغولة دلوقتى
...........................
مش تزعلى
اموااااااااااااااااااااااة
عووووووووووووووووووووووووو

blue-wave يقول...

حلو التاج
والمدونه كمان تحفه
بجد تسلم ايدك

yoyo يقول...

صباحك سكر يا نونو
فى اول زيارة ليا لمدونتك وكمان اول تعليق احب اقولك انك بجد دمك خفيف وبنوتة عسولة كدا وكمان ردودك عفوية وكلها طالعة من القلب وسورى يعنى احيانا متشابهين فى شوية حاجات يعنى هههههههههههه انا بيقولوا عليا ام اللماضة هو صحيح مازال البحث جاريا عن الاب ههههههههههههه بس اهى ماشية وكمان شقية حبة صغننة كدا يعنى

تحياتى لك يا قمر وميرسى على مرورك شرفتنى

يويو

نونو يقول...

WhItE HeAr
اولكشى انا لية الشرف الشدييد جدا
بدخول سيادتك مدونتى المتواضعة
وكمان تعجب بييها

نونو يقول...

عروسة ننوسة
فرصة سعييدة جدااااااااا
انا اللى عجبتنى مدونتك جداااا

نونو يقول...

نونو
نونو حبيبتى المدونة مدونتك
انتى اللى احلى وارق

نونو يقول...

كيكى
مشغولة على نونو
اخص عليكى 000000000000
خلاص هدعيلك تخلصى اللى انتى بتعملية
ربنا معاكى
اموووووووووووة

نونو يقول...

blue-wave
والله مدونتك احلى واحسن بكتتير

نونو يقول...

yoyo
لية الشررررررف طبعا اننا شبة بعض
انا اسعد بمرورك

oRiGiNaL HeArT يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اجاباتك حلوة اوى
مشاء الله جميل اوى حبك لربنا وخوفك انك تعصيه
وفى صفات تانية جميلة اوى
ربنا يبارك فيكى
تقبلى مرورى واسمحيلى اسجل اعجابى بالمدونة وخصوصا الاغنييييييييييييية
جميييييييييييييييلة جداااااااااا بقالى يومين بدخل اسمعها ههههههههههههه

غير معرف يقول...

زيارة أولى للمدونة
أكيد يتبعها زيارات
عجبتني الاجابات والأسلوب المرح في الرد وكمان فيه صراحة مش بتخبي:)
تحياتي

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووووووووووو
.............................
ومين انا علشان اقدر اغيب او اتاخر على نونو حبيبتى بجد
................................
ولا يهمك يا بت
مش انا معاكى خلااااااااااااااااااص
انسىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
اى حاجة
فكك
..........................
كيكى ونونو وبرعى وتفيدة
وخلاااااااااااااااااص
كدة
..........................
قشطة ياعسل
امواااااااااااااااااااااااااااة
دومتى بخيرررررررررررررررررررررررررر يا حبيبتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
عوووووووووووووووووووووووووووو

RaRa يقول...

نونو
ازيك وحشتينى
جيت اطمن عليكى
ومنتظرة جديدك

مدحت محمد يقول...

ربنا يحققلك كل احلامك ان شاءالله

ويخليك اصحابك وتطلعى عمرة رمضان وتدفنى فى الاوبرا

في حب مصر يقول...

أنا جاوبت على التاج يا سمو الأميرة.. تعالي بقى شوفيه عندي..

شهد الكلمات يقول...

هو مش كان صفات
بس عموما صفات او احلام فال2 زي العسل و دمك خفيف مووت و احلامك رقيقة وصفاتك جميلة
و انا زيك حسة ان عايشة في زمن مش بتاعي و نفسي اعمل عمرةو اطلع حج
و محتفظة بقلبي لصاحب النصيب بس يا رب يجي بسرعة لحسن قرب القلب يبوظ و رحته تطلع انتي عارفة الركنة وحشة
هههههههههه

تحياتي و تقبلي مروري

نونو يقول...

oRiGiNaL HeArT
انا اللى حظى حلو واكيد خسرت ان سيادتك مدخلتش قبل كدة
الاغنية تحت امر سيادتك
مجايب اخوية

نونو يقول...

بــــهــاء
يأهلا بفلسطين
يافرحة مدونتى بفلسطين
اكيد لية الشرف بدخولك عندى وكمان بأعجابك بيها

نونو يقول...

كيكى
حبيبه قلبى
وحشتينى
المدونة بتزعل لما سيادتك تنسيها
واصحابك المدونين بيستفردوا بية
00000000000000000000
مستنياة بوست الجديييد

نونو يقول...

رارا الجميلة
انا اصلا مأقدرش اتخيل مدونتى من غير سيادتك

نونو يقول...

مدحت محمد
انا اسعد بمرورك
تعليقك اسعدنى جدااااا

نونو يقول...

في حب مصر
علم وينفذ يافندم
حالا جارى البحث والتنقيب

نونو يقول...

شهد الكلمات
يارب يا شهد منتركنش اكتر من كدة
وعلى رايك هنعفن

إبن مصر يقول...

نون العسوله هنا
طيب حديينادى ليها عايزه هى فين يا جماعه
طيب ابقى اجى تانى يمكن القيها
هى لما تيجى ابقوا قولوا ليها ان بن مصر مستنى منها الجديد
وهعدى تانى وايه حكاية القلوب اللى هتعفن دى ربنا ما يجيب عفن يارب
يلا وبلغوها سلامى الحااااااااار جدا جدا

nageh

Maha Shahen يقول...

سكره يا نونو دايما والله
وبحب جدا اقرا كل بوست تكتبيه لأنه بيتصف دايما بخفة دم ملهاش مثيل ورقه كمان لأن في بيكتبو بخفة دم بس بيحطو عبارات اجارك الله فظيعه متتقالش
بس ما شاء الله عليكى علشان متقوليش بحسد بس اهو انا بنق بس ههههههههه
اقصد بغزى العين عنك يا نونو يعنى علشان محدش يحسدك
ربنا يخليكى لينا بكل الصفات الجميله دى ومتحاوليش تبقى شرسه انتى جميله علي كدا
ربنا يكرمك يا قمر وتحققى كل اللي تتمنيه من كل الخير واكتر يا رب