الأربعاء، 23 يوليو 2008

حسبى الله ونعم الوكييييييييييييييل

أةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة على الى حصل لنونو فى غياب اصدقائى المدونييين
وانا بعييد عن مدونتى حبيبتى وقلبى وكلنى علييها
زى الابن وهو بعييد عن أمة
يا حبيبتى يا مدونتى عاملة اية واخبارك وحد بيشوق علييكى ولا لا ؟
جييت لقييت الناااس كتتير سألت لم تهجر مدونتى
ربنا يجعلها عمرانة كدة بحبايب نونو
حصلى اية بقى ؟
قولت اروح أقعد مع خالتى يوميييييييييييين هى لوحدها ومعندهاش ولاد غلطت !
كرم اخلاقك يا نونو طبعااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
قوم أية بقى ؟

روحت وعينكوة ما تشوف إلا النور
معسكر جونتناموةةةةةوما ادراك ما جونتنامووة اهون ؟
مفيش تليفزيون _ مفيش نت _ مفيش _ مفيييييييييييييييييييييييش اى حاجة
ما عليينا دول يومين استحملى بقى وانتى ساكتة لازم لماضة وقلة ادب
المهم نمت وصحيت لقييت بصيص من النوررررررررررررررر
خالتوة عندها شغالة بتييجى تخلص الليلة ؟
انا كنت فى يوم من الايام قولتلها عايزة اتعلم منك بقى يا سوسو الحاجات الجامدة
وهى مسكت فى الكلمة قصدى الفريسة
قوووووووووووووووووووووومى لسة نايمة انا اعرف امك مستحملاكى إزاى ؟
انا قولت جية تهدى النفووووووووس مش اكتر
البسى المريلة مريلة المطبخ مش الحضانة
وطبعا من غير ولا نفس سمعت الكلام
اغسلى الارانب
يا خالتوة
مفيش خالتوة
يا سوسو
مفيش زفت
غسلت الارنب
خلصت خلاص
طيب
طيب يلا بقى اغسلى البوتجاز
يا حبيبتى يا ماما دة انتى رحمة هو فى زى قلب الام ابداااااااااااااااا
حاضر حاضر
تقلى اييدك شوية دلع بنات بلا ارف
وانا اقول والله يا زمن لا بأيدنا زرعنا الشوك
اول مرة احس بشادية فى الفيلم يااااااااااااااااااااااااااا
خلصت يا سوسو
امسحى المطبخ بسرعة عايزين نقعد فى نظافة
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
حرررررام كفاية اتقى الله
هو دة مسح انا اعرف امك مستحملاكى ازاى ؟
وانا اقول ربنا مايحكمك على شغالة ابداااااااااااااااااااااااااااا
والصوت بقى يا سلام كنت حاسة ان الدننيا بتتفرج علية
يالهوى علييكى انتى معندكيش ضميير خالص شايفة ولا خلاص اتعمييتى
امسحى وأدلوق ماية
ونشفى يا نونو
إيدى باشت إهئ أهئ
بلا دلع بنات بلا ارف
وقال عايزين تتجوزة وندخل بقى فى حوار الجواز
مش كان زمانك وافقتى على فلان بن طنط علانة
كان زمانك معاكى عيلين
انتى اصلا خسارة فية
مش علشان بيشرب سجايير يعنى ولا اخلاقة مش مناسبانى
بلاش دة مش كان زمانك اتجوزتى
فلان التانى كان مالة كان واااااد يا سلام ربنا رحمة منك
يا خالتوة دة كان عايزنى ما اشتغلش
مهو انتى لا بتشتغلى ولا حاجة وكل ما تروحى شغل تتدلعى وتسبيى
انا عارفة امك مستحملاكى ازاى ؟
لا نافعة فى شغل ولا راضية بحد فى جواز ولا نافعة فى مطبخ
بلا ارف انا عارفة جيل اية دة ؟
وانا اقول دة انتى لو كنتى حماتى اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
شوية بقى قومى لمى الغسيل
حاضرررررررررررررررررررررررررر
قومى شوفى الباب
حاااااضررررررررررررررررر
وانا اقول حاااااضر حاااااضر حاااااضررررررررررررررر
نسيت يوم الحمام المحشى وما ادراك منة
قومى عندنا حمام انهاردة
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة يانى انا زهقت
اتعلمى بقى عايزة تبقى خايبة
اةةةةةةة يانى واخيرااااااااا قولتلها لأ دة انا عندى مشوار انهاردة لازم اروحة لو مرحتوش ممكن الدنيا تبووظ
معلش ياسووسوو
ولكن المشكلة أو النصيبة ان ايااااامى مع خالتوة سوسو يوم الاتنين والتلات والاربع
ماذا افعل فى معسكر جونتاموووووو
هى طيبة اوى بس عصبية جدااااا وصوتها عالى
هى عايزة تعلمنى !
بس الطريقة غلط
انا تعبت جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عارفين انا اكتر حاجة ممكن تموتنى الصوت العالى والعصبية
مش عارفة هستحمل ازاى ؟
انا قولت افضفض معاكوووووة شوية اصلى خلاص على اخرى ؟

هناك 86 تعليقًا:

فراشة البساتين يقول...

بصراحة يانونو

ربنا يكون فى عونك

بس دا انتى طلعتى خيخة خالص

وشكلك مالكيش فى المطبخ اساسا

بصراحة
ربنا ما يحكمك على جوز ابدا

انا شايفة ان خالتك هتعقدك فى المطبخ

بصى اخلعى من عندها وتعالى بسرعة

مالنا احنا ومال الحمام المحشى

احنا آخرنا القلم اللى بنتلامض بيه على خلق الله

واحلى حاجة قولتيهاانه مفيش فعلا زى قلب الام

هى الوحيدة اللى بتستحمل قرفنا

يلا ربنا معاكى

Radwa يقول...


ليه كده يانونو
الاول ازيك وعامله ايه وحمد الله على سلامتك وليكى واحشة
انتى طلعتى خايبه اوى فى موضوع شغل البيت
لازم تتعلمى
بصى تعالى وانا اعملك سبيكى من سوسو وشوشو والكلام الفاضى دا
...........................
بوست خفيف ومهضوم
مش تغيبى علينا بقى
........................
سندريلا

mostafa rayan يقول...

بصراحة يعني بصراحة الست عندها حق لا عايزة تتجوزي ولا تكملي في شغل طيب تعملك ايه
ههههههههه
- علشان تعرفي قيمة مامتك وتساعديها
بس صراحة انا لو منك اخلع من عند سوسو فورا ...ماحدش يتحكم فيا نهائى
سلاموزززز

إبن مصر يقول...

يا حـــــــــرام
دانا كنت فكرك بتتفسحى يا نونو
والله انا ظلمتك وربنا يقدرك على شغل جوانتنامو ده وربنا يرزقك بإبن الحلالاللى يتحملك كمان اصلك بصراحه طلعتى على قدك خااااااااالص
خايف على تيجى تكونى ضيعتنى مننا يا نونو
خلى بالك من نفسك المدونه والمدونين عايزينك يا نونو
تحياتى يا عسوله
nageh

أسوور يقول...

البوست بتاعك ضحكنى وخوفنى فى نفس الوقت
انا بنت اختى قاعدة معايا لأن امها فى الأمارات ..
هأخلى بالى قوى عشان ما تزعلش كدة زيك
انا بس كل مشكلتى معاها انى نفسى تنظف اوضتها .. ومش عايزة منها حاجة تانية

تحياتى لك على اسلوبك الرائع

زفته وقطران يقول...

هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
حرام عليكي يانونو
مش عارفه امسك نفسي من الضحك

انت ظالمه
الست عندها حق
مانتي مش بتشتغلي
كان ماه العريس
زي الفل
وكان معاكي اربع عيال زي بتوع التجربه الدنيماركيه
اللي نفسك فيهم
تسلمي بجد يانون

فارس بلا جواد يقول...

هههههههههههههههه
والله وانتي بتحكي افتكرت اغنية شادية من غير ما تقولي
معلش يا نونو .. مش خالتك برده .. بقي هي دي صفة الرحم؟ ههههههههه
واضح ان شكلك ابيض في المطبخ .. بس حاولي تاخدي كورسات عند خالتك واستحملي
وصحيح معها حق ماله فلان ابن طنط علانة ما كان زي الفل
تحياتي

نعكشة يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يعينك يا رب

ههههههههه

:D

شدي حيلك كدة واجمدي

مش عايزة تتعلمي

هوه العام ببلاش

ربنا يعزك يا رب و يرزقك بعريس كويس يرضيكي و انتو الاتنين ترضو ربنا

دمتي سالمة
سلامٌ عليكي

نعكشة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووووووو انا جيت اتخديتى
...........................
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
فرحانة فيكى علشان مشيتى ومش قولتى لكيكى صاحبتك ..انك هتروحى عند خالتو
بعد كدة تقوليلى كل تحركاتك
فاهمة
؟
بجد بقى وبجديييييييييييييييينى
انا خالتو فيفى والله العظيم
نفس النظام
والكلااااااااااااااااام
وهى فعلا طيبة فوق ما تتصورى بس بعيد عنك لم تقلب اعوذ بالله
العصبية الزيادة على اللازم بتيقى ملهاش لازمة
.............................
ام ماما
دة انا بزلهم لم اقوم بس افتح البابا
ههههههههههههههههههههههههههه
............................
حمد الله على السلااااااااااامة ياقمر
واوعى تغيبى تانننننننننى
علشان بجد مزعلش منك
اكبر
اموااااااااااااااااااااااااة
فى العالم
وبتوحشينى علطولللللللللللللللللللللل
عووووووووووووووووووووووووووووووو

الرسائل الرومانسية يقول...

فضفضى يابنتى

من حق كل حد يفضفض

المهم

دى مدونة جديدة فكرتها جديدة وعلى راى اختنا كيكى برضههههههههه

عووووووووووووووووووووووووووو

ادم المصرى يقول...

ولا يهمك يا نونا انا استاذ فى المبخ وعمل الطبيخ الحمد لله مدرب على كل شيئ
يعنى احسن منك

yoyo يقول...

صباحك سكر يا نونو

حمد لله على السلامة كفارة يا ريس ههههههههههههههههههههه
معليش يا قلبى كلنا لها بقى مش حد بياكلها بالساهل وبعدين عشان تبقى ست بيت شطورة بس العملية وسعت اوى ههههههههه
حمد على السلامة مرة تانية يا قمر ويارب دايما منورة مدونتك ومنورة كل المدونات

تحياتى يا قمر

يويو

oRiGiNaL HeArT يقول...

هههههههههههههههههههههههه
والله عثل اوى انتى وخالتو
وماله اعملى كل اللى بتقلك عليه
بنات ايه دول (وش رافع حاجبه)
هههههههه
عوزة اقلك ان لو اى حد شخط فيا مبتحركش
لو مين اللى عاوز حاجة ياما يطلبها بصوت هادى ياما يبقى يقابلنى
مش عارفة هعمل ايه بقى مع حماتى اللى لازم هتزعق :(

ربنا معااااااااااااااااكى

نونو يقول...

fire bird
انا خيخة ماشى ليكى يوم قصدى بوستت
انا خلع منها بس ازاى؟

نونو يقول...

sendrlla
سوسو شوفتى اللى حصلى منورة المدونة
ادعيلى

نونو يقول...

mostafa rayan
المدونة منورة جدااااااا
عارف انت فعلا عندك حق
انا هساعدها ع طول

نونو يقول...

Son of Egypt
اتفسح اية بس يا ناجح
دة انا شوفت يوميين
محدش شافهم
ادعيلى

نونو يقول...

أسوور
المدونة منورة جدااااا
ايون اتعلموة من اخطائكوا
بس انتى قلبك طيب اوضتها بس
انتى حنينة جداااااا

نونو يقول...

زفته وقطران
صديقتى العزيزة
انتى تؤمرينى اى خدعة بس انتى تنورى المدونة على طول

نونو يقول...

فارس بلا جواد
اخبارك ادعيلنا اخلص من جونتاموة
ابتلاء ولازم نبقى اقوياء

نونو يقول...

نعكشة
ايون ادعيلى يا بنتى ربنا يهدييكى يا سوسو

نونو يقول...

كيكى
حبيبتى انا مقدرش على زعلك
امووووووووووواة كبيرة جداااا

نونو يقول...

الرسائل الرومانسية
قال رومانسة قال دى خالتى شدييدة العاطفية جدااااااااااا
ربنا يهدى

نونو يقول...

ادم المصرى
يا شيخ بتتريق
طيب ربنا يوعدك بواحدة تكون على الزيرو فى المطبخ
علشان التريقة
نورت المدونة

نونو يقول...

yoyo
الموضوع شكلة هيخرج من ايدى
ادعلينا انت بس يا باشا

نونو يقول...

oRiGiNaL HeArT
اهم حاجة الصوت الوااطى بزمتك فى احسن من كدة
الهدوء والصوت الواطى يا سلام

انى احبكم فى الله يقول...

المدونه جميله اوى وياريت تزورى مدونتى واسمع تعليقاتك لان مدونتك حلوة اوى

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
نونو
عمله ايه
يارب تكونِ بخير
وانا بصراحه بعد الكلام ده انتِ صعبتى عليه
طب متروحيش عند خالتك تانى واعملى اعتصام فى البيت
على الاقل الحبس احسن من التعذيب
دمتى بكل خير وحريه
والله الموفق

كاميليا بهاء الدين يقول...

ههههههههههه

معكسر؟

هو كده فعلا معسكر تدريبات شاقة

ربنا معاكى

بس جميل اوى انك تفضفضى

معلش انا بضحك لان اسلوبك تحفة

وروحك فى الحكى كمان جميلة خالص

انتى كلك عسولة

كل الحب لك منى

كراكيب يقول...

نيااهاااااهاااااا
دي ضحكة شريرة

هع هع هع هااااااع
ودي ضحكة حد شمتان فيكي

والاتنين طبعا مش انا

هههههههههههههههههههه
دي انا بقى وانا بضحك عليكي :)

ياعيني عليكي يا نونو يا حبيبتي
هو كدة اللي يخرج من داره يتقل مقداره
علشان بعد كدة تحمدي ربنا على اللي انتي فيه
وكل يوم قبل ما تنامي تروحي تبوسي ايد مامتك وتدعيلها كمان

ومعلش بقى علقة تفوت ولا حد يموت

miro el niro kwaniro

Desert cat يقول...

وقادرة تعيشى حياتك من غير نت ازاى يابنتى
يا خرااااااااابى
طيب تلفزيون سهله انما نت
لاء يا نونو
انتى بقى تسيبك من خالتك اللى مطلعه عينك فى شغل البيت والطبيخ
وخليها تشوف حد يستحمل المعسكر ده يا نونو
انا جايه اهدى النفوس

Unknown يقول...

يا عينى يا بنتى يا حبيبتى معلش اااااااااااااااااااادى اخرة قلبك الطيب معلش استحملى وانت تخشى الجنة يا نونو الا قوليلى هى خالتك بتشتغل صول فى الجيش؟؟؟؟

في حب مصر يقول...

ههههههههههههههههههههه
هي دي بصراحة اللي هتعمل منك ست بيت بحق وحقيقي..هههههههههه
بصراحة برافوووووووووو عليها
على فكرة انا بعمل كل اللي بتعمليه ده واكتر هنا في الشقة بتاعتي.. بس بضمير..ههههههههه

تحياتي

حسن حنفى يقول...

ههههههههههههه

بوست جميييييييل

ومدونه اجمل

انا حطيتها في المفضله

Unknown يقول...

اول زيارة وانشاء اللة مش الاخيرة
بلوج جيد تحياتى لك

عروسة ننوسة يقول...

ربنا يكون فى عونك....بس دمك زى السكر

دعوة الفردوس يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله

كان الله في العون

أظن أول ماتروحي لازم تبوسي ايد مامتك


ربنا يعينك
المهم اتعلمي اي حاجه بقى
علشان يبقى تعبك بفايدة

اسلوبك في السرد عسول على فكرة
ربنا يحفظك

Unique Gurl يقول...

هههههههههههههههه
مش عايزة تتعلمي
اشربي بقي :D
مش كنتي اتجوزتي و خلصتي من الكلام ده كله.
و تجيبيلك واحدة تنضفلك و تريحي دماغك

عدنان أحمد يقول...

السلام عليكم

بجد صعبتي عليا ، متروحيش تاني
مع ان خالتك اكيد تقصد مصلحتك
بس مفيش احلى من الحريه

تحياتي
عدنان

نونو يقول...

انى احبكم فى الله
احبك الذى احببتنى فية
ربنا معاكى يا حبيبتى انتى احلى

نونو يقول...

انا والحب ننتظرك حبيبتى
الله حتى الاسم حلو
والمدونة احلى

نونو يقول...

كاميليا
احلى كوكو فى الدنيا
عاملة اية ؟
مرسى على الجمال

نونو يقول...

كراكيب
منورة المدونة برقتك وكلامك السكر

نونو يقول...

Desert cat
احلى قطة فى الدنيا
اعذرينى بقى
ادعيلى بقى علشان ربنا يفرجها علية فى النت

نونو يقول...

enjy
اعمل اية يا انجى كرم اخلاقى وقلبى الطيب

نونو يقول...

في حب مصر
اضحك يا سيدى الى ايدة فى المية مش زى اللى ايدة فى النار
ادعيلى بقى عايزة ابقى اية ؟
جامدة جداااا فى شغل البيت

نونو يقول...

حسن حنفى
الله يكرمك
انت اللى مدونتك جميلة وحلوة

نونو يقول...

MEDUS
اكييد المدونة منورة
انا لية الشرف
فى وجودك معانا

نونو يقول...

عروسة ننوسة
منورة يا احلى عروسة
مستنياكى دايما

نونو يقول...

دعوة الفردوس
ادعليينا بقى بالفردوس
منورة المدونة

نونو يقول...

Unique Gurl
منورة مرسى لمرورك
وان شاء اله تكونى زبونة مدونتى على طول

نونو يقول...

أسير حبيبتي
شوفت اللى حصلى
صعبت على الناس كلهم
ادعيلى

oRiGiNaL HeArT يقول...

فيييييييييييييييين الاغنية :(
انا دخلت عشان اسمعها ملاقيتهااااااااااش ;(

في حب مصر يقول...

يا سلام بقى لو حماتك تطلع زي خالتك كدة..
هههههههههههه
أكيد هتبقى الحياة لونها بامبي

ربنا يكرمك

تحياتي

حمادة زيدان يقول...

نونو

أنا كدة أول ما أدخل عندك تخبطيني موضوع فيه حمام محشي يالهوىى ده الواحد على لحمة بطنه وبدأت أجيب جاز
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

أكيد عارفة طبعاً الناس اللي متغربين بتبقي حالتهم ازاي هههههههههههههه

ربنا يخليلك سوسو , يعني يعيني تتجوزي وتبقي مبتعرفيش تطبخي واحنا ولا مؤاخذة شعب جعان أهم حاجة عنده المم

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياللا شدي حيلك في المعسكر
وتقبليني صديق للمدونة

حسن حنفى يقول...

حضرتك ليكي تااااااااااااج عندي



:d


ممكن تحليه لو مش حلتيه قبل كده

Blue Nile يقول...

ههههههههههههههه
عسل يا نونو
بس ايه يا بنتي ده لازم تتعلمي
بدل اللخمة دي
بس بجد تحفة ودمك شربات

كيكى عوووووو يقول...

اموااااااااااااااااااااااااااة
اموااااااااااااااااااااااة
استوحشتينى كتيررررر
عوووووووووووووووووووووووووو

wafaa يقول...

ربنا يكون فى عونك
وعون جوزك مستقبلا

Maha Shahen يقول...

ههههههههههههه
معلش يا نونو استحملى اهو معسكر يفوت اقصد زياره تفوت ولا حد يموت
واهو تعليم بالغصب وقوة واقتدار بس اهو تعليم والسلام
اقولك حل كويس قوى اقعدى قولى لسوسو ما هو الكمبيوتر وايه فوايده واقعدى زنى عليها ليل ونهار تقوم تفكر فيه وتجيبه وتفضل عليه طول النهار وتستريحى منها
الله يكون في عونك انتى متأكده يا قلبي ان دى خالتك فعلا ههههههههه
ترجعلنا بالسلامه يا رب
هتوحشينا يا نونو اكتر ما انتى وحشانا
تحياتى يا قمرتى

نونو يقول...

oRiGiNaL HeArT
سياتك الاغنية موجودة
بس النت

نونو يقول...

في حب مصر
حرام علييك استحالة ربنا يبتلينى بالابتلاء دة ؟
ولو حصل هستحمل معنديش حل تانى
واقول
يااااااااااااااارب

نونو يقول...

حمادة زيدان
منور المدونة ومضلمة مصر طبعااااااااا
واكييد الحمام المحشى بينادييك
ةاكييد انت صديق فعلا للمدونة

نونو يقول...

حسن حنفى
مرسى للتاج هحلة بعد ما ارجع من المعتقل

نونو يقول...

Blue Nile
مدونتى منورة جداااااااااااا
مرسى جدا وادعيلى

نونو يقول...

كيكى
حبيبة قلبى
امواااااااااااااااااااااااة جامدة جدااااااااااااااااااااا

نونو يقول...

wafaa
لا الا جوز المستقبل امال انا بتعلم لميين ؟
وبعدين انا بعرف بس عايزة اتعلم الحاجات الجامدة

نونو يقول...

nour shahen
يا سلام وهى بقى تقعد ع النت تشيت
وتنحرف
انا مانعة مواقع الشات
على مين اخرها تقف فى البكونة
انا عندى شخصية جامدة

نونو يقول...

قبل ما اروح المعتقل ياربت تتدعولى اوى
بكرة النكد بكرة
بكرة جونتاموة بينادى علية ويقولى
اقبلى يا نونو ادخلى المعتقل برجرك اليميين
هتعلم المرة دى بقى معرفش
ربنا اللى بيستر

RASHA يقول...

اول زيارة لى ومدونتك بجد لطيفة اوى

غير معرف يقول...

ههههههههه
المدونه سكر واسلوبك يجنن
هي دي الدنيا يا نونو لا شغل ولا جوازلا ومش كفايه ان ده حكم الزمن لا و بنتعاير بيه في كل حته
يعني الناس و الزمن علينا يااااارب يرزقنا بازواج صالحين يريحونا من معايرتهم لينا بقي
يعايرنا هو هههههههههههه
مدونه تحفه تسلمي يا قمر
تقبلي مروري

غير معرف يقول...

إيه يا نونو دة أنا موت على نفسي من الضحك معسكر جوانتنامو
فيه تلفزيون و حاجات تانية كتير للتسلية بس عند سوسو خالتك حاجة تانية خالص ربنا معاكي
مدونتك جميلة :- و اسلوبك كويس
انتي راحة تاني أكيد الدورة لسة ما خلصتش دورة قيادة المطبخ ربنا معاكي و بالتوفيق :-

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

هههههههههههههكفارة يا نونو 8 بناتيت
حمد الله على سلامتك
تحياتي

زى الهوا يقول...

ههههههههههههههههههههههههه , هيه سوسو عارفة اخبار العرسان كلهم كدة ليه ؟؟؟ هههههههههههه , بس مش مهم يابنتى قوليلها زى مانا بقول لماما ديما انى لو قعدت على شغل البيت دا اسبوع قبل ما اتجوز هابقى برفكتتتتتتتتتت

كيكى عوووووو يقول...

حبيبتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
اول ما ترجعى من المعتقل
قوليلى...............
انتى صحيح هتروحى ليييييييييييية
تانى
ولا حكم قرقوش
معلش يا حبيبتى
كلنا لها
اهى اهى
اسمعىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
اول ماترجعى تعالى قوليى اوك...
سامعة اول ما ترجعى
خدى يا حبيبتى البوسة الطايرة دى
اموااااااااااااااااااااااااااااااة
ولا سوسو كمان بتقفل عليك الشباك
اهى اهى
......................
عووووووووووووووووووووووووووو

ســـهــــر يقول...

ههههههههههههههه / قلبى عندك يا نونو

طنط باين عليها بتحبك اوى
ربنا يخليهالك يااارب وميحرمك منها

وبعدين تعالى هنا فى سؤال

ازاى مامتك مستحملاكى يا بنوتة

ههههههههههههههههههه

سكر سكر يعنى نورتى مدونتك من جديد

وياريت لو هتغيبى تانى تعرفينا بقا
عشان ندعيلك هههههههههه

دمتى جميلة

نونو يقول...

shasha
واله مدونتى نورت بيكى مرسى

نونو يقول...

عاشقه الجنه
وانا اقول المدونة منورة لية
اتارى عاشقة الجنة منورة فييها
مرسى يا جميل على الكلام الحلو

نونو يقول...

australia
ايون جونتاموة بس مش باييدى
اهوة الوااحد بيتعلم

نونو يقول...

نونو
اذييكى وحشتينى ادعيلنا يا بنتى

نونو يقول...

زى الهوا
يا بنتى بقووووول واقووووول ولا حياة لمن تنادى

نونو يقول...

كيكى
شوفتى استاذنتك ازاى
اخلاقى عالية
حاضر طبعا هدخل عندك واطمنك

نونو يقول...

ســـهــــر
المدونة منورة
طببعا هغيب كل اسبوع تلات ايام ولازم تتدعولى

بنت سيناء.. يقول...

نونو ..مدونتك خفيفة الدم واللى عندة اكتئاب يدخلها على طول ؛؛خلاص عرفت طريقها؛؛

nonni يقول...

ياه دا انا جاية فى وقت مش مناسب خالص بصراحة الله يكون فى عونك ، بس بينى و بينك يعنى لازم تتعلمى بقى الحاجات دى بس برضه بالهداوة خطوة خطوة .

مدونتك حلوة اوى
"خالص تحياتى"