السبت، 15 نوفمبر 2008

وحشتونى وحشتونى وحشتونى

والله مش ندالة دة انا نونو حبيبتكوا
عضويتى مش كانت راضية تتدخل لغاية ماعملت
افلام وحوارات كتتتتتتتتير ومعرفش اية اللى حصل
بس اهوووووووووووووووووووو
سماااااااااااح بقى على التاخييييييييير
ومش هتتاخر تانى
كل حبايب نونو اللى كانوا قلقنين علية
ربنا مايحرمنى منهم ابدااااااااااااااااااااااااااااااااا

والله كنت تعبانة جداااااااااااااااااا دور تعب جامد جدااااااااااااااااااااااااا

دة انتوة حبايب قلبى انا لية غيركوا بعد ربنا
طبعا وحشكواااااااااااااااااااااا اوى حلقاتى صح ولا اية ؟
طبعااااااااااااااااااااااااااا طبعاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عارفييييييييين فى حاجة تعبانى جدااااااااااااااااااااااااااا
ان شلتى حبيبتى اللللى بحكى عليها من زماااااااااان اتفرقنا اوى
لدرجة ان هنوووووووووو جابت بنوتة واحنا مرحناش نباركرها ولا عارفين نتجمع خالص
محدش يقولى سنة الحيااااة
دى عشرة عمر عمرى ما كنت اتخيل اننا نبقى محتااااااجين بعض
ومش نلاقى بعض
صعب اوى صح
ويمكن دة السببببببب الرئيسى اللى خلانى اتاخر فى الكتابة وكمان مليش نفس اقول اى حلقة خالص
يمكن اكون غلطانة او بتعامل بعاطفية زيادة عن اللزوم
بس مش عارفة
حد يحلللى اللى بيحصل جوايا فية لغبطة
على تردد على حاجات فوق بعضها

مش عارفة احللللللللللل اى حاجة
وحشتونى وحشتونى وحشتونى جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اوعوا حد ينسى نونو
دةة انا مش هسبكوا تانى خالص
بجد المدونة دى حاجة كبيرة اوى بالنسبالى
مرسى اوى لكل اللى بيسال علية

هناك 27 تعليقًا:

حسن حنفى يقول...

ماشي موافقين علي سبب التاخير

مع انك كنتي لسه برضه راجعه ن تاخير سابق

بس بالنسبه للاصدقاء فياريت تتجمعوا تاني وممكن تبدا منك انتي تحاولي تجمعيهم تاني لان بجد الصداقه مش بالسهل انها تضيع

كيكى عوووووو يقول...

لا لا لااااااااااااااااا
مش مصدقة نفسى بجد نونو رجعت تانى الوحشة الى غابت كتييييييييير اوى اوى
والى وحشتينىىىىىىىىى اوى اوى
كنتى تعبانة يا حبيبتى؟
الف سلاااااااااامة بجد كان عندك اية ياقمر عموما المهم انك رجعتى ولاهم مش تغيبى
**************
مش مصدقة انك رجعتى بجد
**********************
بجد وحشتينى اوى اوى اوى اوى
اوى اوى اوىاوى
اوعى تغيبى تانى لاحسن عغرقك فعلا فى الطشت
**********************
بجد وحشتينى
اية دة نسيت ازغرط بفرحة رجعوك
لولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
لولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
لولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
حمد الله على السلامة بجد
اكبرامواااااااااااة فى العالم
عوووووووووووووووووووووووووووو

كيكى عوووووو يقول...

وحشتينى اوى اوى
مش عارفة اقول اية تانى؟
عووووووووووووووووووووووووووو

مصطفي احمد يقول...

الف مبروك العوده

ان شاء الله نكون علي تواصل دائما

إبن مصر يقول...

السلام عليكم

حمدالله على السلامه برغم انى مقموص منك وزعلان جدا جدا
لالالالالالالا مش تحاولى تصالحينى انا زعلان بجد جدا
وهو انتى مش عارفه تجمعى اصحابك تقومى تبعدى عن اصحابك اللى مش ليهم اى وسيله يسألوا عليكى غير مدونتك طيب يعملوا ايه
انا مش صدقت نفسى لما شوفت الكومنت بتاعك عندى
انا قلت اخطبت بقا ومن لقى احبابه نسى اصحابه
بجد زعلان وعايز شيكولاته علشان تصالحينى ولازم يكون فى وسيله تانيه اعرف بيها اخبارك
اوعى تتأخرى تانى انا مش قد كده
ويلا بقا عايزين نشاط وحيوية نونو اللى مش ممكن اصلا ننساها مهما غااااااابت

كيكى عوووووو يقول...

لسة مردتيش
عاااااااااااااااا
وحشنى اوى كلامك ردى يا بت احسنلك
اموااااااااة
عوووووووووووووووووووووووووووو

نونو يقول...

حسن حنفى
انت اخوية الصغيير
ومهنش علييييييييييييك
سماح مفيش تاخيييييييير تانى

نونو يقول...

كيكى
وحشتينى جداااااااااااااااااااااااااا

وانتى كمااااااااااااان
انا عايزة ميلك يا بت
عايزييييييييييين نرغى

نونو يقول...

مصطفي احمد
اكيييييييييد ان شاء الله
مفيش اى بعد تانى

نونو يقول...

Son of Egypt
وعليكم السلام عارفة انك زعلان
ولو مزعلتش متبقاش من حبايب نونو
والله انا اسفة بس مكنش بايييييييدى

مش هتكررررررر تانى
سمااااااااااح بقى يا ناجح

blue-wave يقول...

وانتى كمان وحشتينا
حمدالله على السلامه يا قمر

oRiGiNaL HeArT يقول...

نونووووووووووو
وو
وووووووو
و
ووو
والله انا كنت هنا امبارح وقلت هى باعتنا ولا ايه
من اخر موضوع بتاع التدبيسة مجتيش تانى وقلت تلاقيها
نسيت بقى البلوجرية ومش هتسال عنهم تانى
بس بجد يامليون ويلكم باك
وحشتينااااوى ووحشتنا حكيات التمن بناتيت
ربنا يجمعكم تانى على خير يارب
منورة بيتك وبيوتنا معاكىD:

المستنصر بالله يقول...

عودا حميدا
واكيد الايام ممكن ترجعكوا لبعض تانى محدش عارف بكرة فيه ايه



تحياتى

كيكى عوووووو يقول...

طب بقولك
اعملى حفظ التعليقات لمدة يوم واحد بس
وهدهولك فوراااااااااااا
*******************
اول ماتعملى تعالى قوليلى بسرعة علشان ادهولك
دة انا الى عايزة ارغى معاكى كتييير
بجد وحشتينى اوووووووووووووى
يخربيبت كدة
اموااااااااااة
عوووووووووووووووووووو

مدحت محمد يقول...

حمد الله على السلامة

RaRa يقول...

الف حمد الله على السلامة
نورتى مدونتك
وكل المدونات
واتمنى مش تغيبى تانى
وتخليكى دايما معانا

PrInCeSS BeRy يقول...

نونووووووووووو وحشتينى يا عثل طالت الغيبة بجد وحشتينى اوى اموااااااااة

نونو يقول...

blue-wave
والله وحشتونى جدااااااااااااااااا
وان شاء الله مش هغيب تانى

نونو يقول...

oRiGiNaL HeArT
والله وانتى كمان وحشتينى جدا بس انا غلط والله انى سبت حبايبى الشهر دة كلةة

نونو يقول...

المستنصر بالله
ادعيلنا بس نرجع تحسن الموضوع مقصر فية
جدااااااااااااااااااا

نونو يقول...

كيكى
مش عارفة يا كيكى المدونة بتالف مش راضية تحفظ التعليقات

بتخرف

نونو يقول...

مدحت محمد
الله يسلمك
دعواتك

نونو يقول...

rara
وحشتينى جداااااااااااااااااااااااا

ان شاء الله مش هسيب عالم التدوين

نونو يقول...

PrInCeSS BeRy
بيرى حبيبتى وحشتينى جدااااااااااا

ان شاء الله مش هسيب المدونة تانى
ربنا يخلييكوا لية

مواطن مصرى نايم يقول...

حمدالله بالسلامة يا نونو
و يا رب ربنا يجمعك انتى و اصحابك تانى ان شاء الله
و حمدالله بالسلامة تانى مرة
و الف سلامة عليكى

تحياتى

اسلام

حبيبة الروح يقول...

حمد لله علي سلامتك يا نونو يا جميله
ازيك والله وحشاني فينك يا بنتي من زمان
اقولك علي حاجه كويسه في موضوع كيكي
ده سيبي ميلك عندي انا وانا هديهولها يا ستي منا معايا ميلها
عشان هي الفتره دي مش في البيت
وده بردو زي متحبي
حمد لله علي سلامتك مرة تاني
ونورتي مدونتك ومدونتي يا قمرايه

د/ رامي شهاب الدين يقول...

فين الشغل والبوستات بقى؟؟؟؟